PZU promuje bezpieczne powroty z wakacji (wideo)
Pod hasłem "Resztę opowiem, jak wrócę&" rozpoczęła się zasadnicza część kampanii edukacyjnej prowadzonej przez PZU. Firma ubezpieczeniowa sugestywnymi spotem telewizyjnym ostrzega w niej przed wypadkami drogowymi w drodze na wakacje i podczas powrotu do domu.
Edukacyjna kampania prewencyjna PZU ma promować odpowiednie zachowania na drodze, mówiąc o bezpiecznym wyjeździe na wakacje i powrocie do domu. Będący jej głównym elementem spot telewizyjny przedstawia migawkowe historie z wypoczynku połączone hasłem "Resztę opowiem jak wrócę&". W zakończeniu filmiku kartka z wakacji trzymana jest przez inną, starszą osobę, która płacze - widzowie mogą się domyślać zakończenia jednej z historii. - Celem naszej kampanii prewencyjnej jest wzbudzenie u odbiorców refleksji nad wartością życia, a zarazem jego kruchością.- mówi Wojciech Pronobis, dyrektor zarządzający ds. strategii marketingowej Grupy PZU. - O tym drugim rzadko myślimy w chwilach radości, a takie często towarzyszą wakacyjnym podróżom - zaznacza.
Strategia reklamowa firmy wynika z tego, że wypadki drogowe - do
których w okresie wakacyjnym dochodzi częściej niż zwykle -
spowodowane są w głównej mierze przez czynniki zależące od postawy
kierowców. - Wiemy, że kampania niesie bardzo silne emocje, ale
naszym celem nie było zbudowanie przekazu opartego na lęku i
strachu, lecz zwrócenie uwagi, że można stracić coś, co jest dla
nas najcenniejsze - argumentuje Ewa Zaremba, zastępca dyrektora
biura komunikacji korporacyjnej i marketingu w PZU. Chodzi o to,
żeby kierowca na wspomnienie tego filmu zdjął nogę z gazu -
dodaje.
Część teaserowa kampanii rozpoczęła się 20 lipca pocztówkami z
wakacji z hasłem "Resztę opowiem, jak wrócę&" umieszczonymi na
billboardach przy głównych trasach na terenie całej Polski, przy
wjazdach do miejscowości wypoczynkowych oraz w wybranych
lokalizacjach za granicą. Teraz na plakatach dodany zostanie napis:
"PZU SA z myślą o bezpieczeństwie".
Ponadto kampania obejmie spoty emitowane w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych i radiowych. Uruchomiony też został serwis
internetowy znajdujący się pod adresem bezpiecznewakacje.pzu.pl, w
którym wszyscy mogą napisać, o czym chcieliby opowiedzieć po
powrocie z wakacji. Dodatkowo na stronie znajduje się zbiór
informacji przygotowujących do wyjazdu, porady dotyczące podróży,
bezpieczeństwa na drodze oraz w czasie wypoczynku. Kampanii
medialnej będą towarzyszyć akcje przeprowadzane na wybranych
stacjach benzynowych, gdzie będzie można otrzymać pocztówki,
plakaty z logo kampanii zostaną umieszczone nad dystrybutorami z
paliwem, a reklama - na nalewakach do paliwa.
Kreacją trwającej do 31 sierpnia kampanii finansowanej z funduszu prewencyjnego PZU zajęła się agencja Just, a media zakupił dom mediowy Starlink.
Dołącz do dyskusji: PZU promuje bezpieczne powroty z wakacji (wideo)