SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radio Września współpracuje z Grupą Radiową Time

Nadające w Wielkopolsce Radio Września br. od 21 maja br. współpracuje programowo-reklamowo z VOX FM w ramach oferty dla stacji lokalnych, którą stworzyła Grupa Radiowa Time.

Współpraca programowa obejmuje udostępnienie Radiu Września przygotowanych przez Grupę Radiową Time krajowych serwisów informacyjnych oraz formatu muzycznego Radia VOX FM, czyli  bazy utworów muzycznych (VOX FM nadaje muzykę disco, euro disco czy disco polo).

Dziennikarze informacyjni Radia Września przeszli także specjalne szkolenie u specjalistów z Time w zakresie tworzenia lokalnych serwisów i audycji o tematyce lokalnej. Radio Września weszło do ogólnopolskiej sieci sprzedaży Radia VOX FM, natomiast sprzedaż lokalną realizuje we własnym zakresie.

Radio Września jako pierwsze skorzystało z oferty, którą Grupa Radiowa Time przedstawiła stacjom lokalnym w lutym br. W jej ramach rozgłośnie mogą od Time kupować serwisy informacyjne, format muzyczny czy podpisywać umowy na obsługę reklamową.

Nadające od lutego br. Radio Września jest lokalną rozgłośnią, która emituje swój program na częstotliwości 93,7 MHz na terenie miasta i gminy Września oraz czterech okolicznych gmin: Kołaczkowo, Miłosław, Nekla, Pyzdry. Właścicielem koncesji jest przedsiębiorca Adam Goclik, a dyrektorem stacji - Tomasz Goclik (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Radio Września współpracuje z Grupą Radiową Time

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
DW
Istnieją od lutego. I już wskoczyli w "ramiona" oferty programowej VOX. Jednym słowem pod przykrywką stacji lokalnej przybędzie dodatkowa częstotliwość dla disco-polo.
odpowiedź
User
Donatan
"przeszli także specjalne szkolenie u specjalistów z Time" - ahhaaa ha ha ha aaaaaa ha haaahaa no padłem, doskonały dowcip specjalistów z Time ooo ho ho ho oooooaaa.
odpowiedź
User
lradio
Tak niestety bywa. Polscy przedsiębiorcy są w stanie zainwestować dziesiątki tysięcy złotych w sprzęt, studia, a ani złotówki w wiedzę jak tego wszystkiego używać. Dzisiejszy rynek nie pozwala uczenie się na błędach i bardzo szybko takie uczenie weryfikuje. Nawet słaby format jest dużo lepszy niż kiepskie "testowanie" amatorskich pomysłów.
odpowiedź