SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Raiffeisen Polbank: chcemy przedłużyć umowę reklamową z Justyną Kowalczyk

Raiffeisen Polbank dementuje podaną przez „Dziennik Gazetę Prawną” informację, jakoby zakończył współpracę reklamową z Justyną Kowalczyk. Bank podkreśla, że rozmawia o przedłużeniu wygasającej właśnie umowy.

W artykule „Dziennika Gazety Prawnej” zwrócono uwagę, że poprzedni kontrakt reklamowy Justyny Kowalczyk z Raiffeisen Polbankiem wygasł z końcem czerwca i nie został na razie przedłużony. W praktyce zawodniczka od kilku dni nie jest więc twarzą reklamową banku.

Kowalczyk reklamuje Raiffeisen Polbank, a wcześniej Polbank, od 2010 roku. Pierwszą dwuletnią umowę w 2012 roku przedłużono na kolejne dwa lata. W ostatniej jak na razie kampanii, rozpoczętej w połowie maja br., zawodniczka promowała oferowane przez bank Konto Wygodne, podkreślając, że w sporcie tak samo jak w bankowości nic nie udaje się ot tak, tylko trzeba zapracować na sukces (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Justyna Kowalczyk jest jednym z najpopularniejszych sportowców - w sondażu Pentagon Research przeprowadzonym w marcu br. (miesiąc po igrzyskach olimpijskich w Soczi, w których Kowalczyk mimo kontuzji stopy zdobyła złoty medal) rozpoznało ją 70 proc. Polaków, a lepsze wyniki uzyskali tylko Agnieszka Radwańska i Adam Małysz (zobacz szczegóły).

- Obecnie rozmawiamy na temat dalszej współpracy z Justyną Kowalczyk. Informacje o szczegółach będziemy mogli przekazać po zakończeniu rozmów - informuje Wirtualnemedia.pl Izabela Kochańska, dyrektor departamentu marketingu detalicznego w Raiffeisen Polbank.

Miesiąc temu głośno było o wyznaniu Justyny Kowalczyk - w wywiadzie w „Gazecie Wyborczej” - że od kilku lat zmaga się z depresją. Jednak biuro prasowe Raiffeisen Polbanku zapewnia, że problemy osobiste sportsmenki nie zmieniły chęci firmy do dalszej współpracy z nią. Natomiast rozmowy o przedłużeniu umowy reklamowej zaczęto wcześniej.

Dołącz do dyskusji: Raiffeisen Polbank: chcemy przedłużyć umowę reklamową z Justyną Kowalczyk

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jacek roman
moim skromnym zdaniem średnio jej to reklamowanie wychodziło
0 0
odpowiedź
User
daniel paćkowski
a moim zdaniem średnio to zachował się bank, jak tylko jakiś słabszy moment to plecami do człowieka. Ciekawe czy tak samo postępują z kredytobiorcami?
0 0
odpowiedź
User
d
Biedrzycka-Osica?
0 0
odpowiedź