„Razem widzimy więcej” - prezesi Ceramiki Paradyż i Sokołowa reklamują PKO BP (wideo)
Pod hasłem „Razem widzimy więcej” rusza kampania reklamująca bankowość korporacyjną w PKO BP. W pierwszej odsłonie akcji występują prezesi Ceramiki Paradyż i Sokołowa.
W kampanii oferty PKO BP dla firm prezesi dużych przedsiębiorstw korzystających z tych usług opowiadają o swojej współpracy z bankiem. W pierwszych reklamach występują prezesi Ceramiki Paradyż i Sokołowa. - W ten sposób eksponujemy nasze bliskie relacje z klientami korporacyjnymi oraz otwartość i elastyczność we współpracy z nimi - opisuje Tomasz Marszałł, Dyrektor Departamentu Marketingu w PKO BP.
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVN 24 i TVN CNBC) oraz prasę („Rzeczpospolita”, „Puls Biznesu”, „Parkiet”, „Dziennik Gazeta Prawna”, „Bloomberg Businessweek”, „Forbes”). Jej pierwszy etap potrwa do 23 września, a drugi będzie prowadzony od 8 października do 18 listopada. Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, reklamy wyprodukowała firma Film Reaktor, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: „Razem widzimy więcej” - prezesi Ceramiki Paradyż i Sokołowa reklamują PKO BP (wideo)