Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.
W konkursie IAB Creative Showcase za najbardziej kreatywną kampanię internetową ub.r. uznano akcję Nike Hypervenom przygotowaną przez agencję John Pitcher. W edycji zimowej wyróżniono prace agencji GoldenSubmarine, Mobext, Adrino, Ban.pl i MediaCom.
Kampania Nike Hypervenom była oparta na drapieżnie wyglądających grafikach przedstawiających hybrydę tych butów, czarnej pantery, żmii i kruka. Pojawiły się one na kilkunastu stronach, głównie na serwisach poświęconych tematyce sportowej i piłkarskiej. Wykorzystano takie formy reklamowe jak: Megabillboard, Halfpage, Rectangle, Preroll czy xHTML.
W edycji zima 2013/2014 konkursu IAB Creative Showcase główną nagrodę przyznano agencji GoldenSubmarine za mechanizm informowania o polityce cookies („ciasteczek”) na stronie delikatesy.pl. Obok obowiązkowego komunikatu internauta może zobaczyć promocje aktualne na dany dzień.
Wyróżnienia otrzymały agencje Mobext i Adrino za reklamę Statiol oraz Ban.pl i MediaCom Warszawa za kampanię Seata. W kampanii promującej zimowe paliwa Statoil pierwszy raz w Polsce został wykorzystany mechanizm targetowania pogodowego na urządzenia mobilne oraz reklama rich mediowa kontekstowo nawiązująca do warunków pogodowych i specyfiki produktu. Z kolei w reklamie Seata wykorzystano format Wonderwall, w którym można umieścić jednocześnie kilkunaście grafik.
Dołącz do dyskusji: Reklama Nike od John Pitcher najbardziej kreatywną e-kampanią 2013 r.