SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016

Do tegorocznego  Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions 2016 firmy z Polski zgłosiły 261 prac. To 21 więcej niż rok temu.

W składzie jury tegorocznego festiwalu są trzy osoby z Polski. W nowej kategorii Entertainment Lions prace oceniać będzie Izabela Derda, head of entertainment and content w Havas Sports&Entertainment. Przewodniczącym tej kategorii będzie Jae Goodman z Creative Artists Agency (CAA). Barbara Pleban z agencji Multi Communication zasiądzie wśród jurorów kategorii PR Lions, której przewodniczy John Clinton z agencji Edelman Do jury Product Lions dołączyła z kolei Ania Łoskiewicz-Zakrzewska z Beza Projekt. W tej kategorii przewodniczącą będzie Amina Horozic z fuseproject.

- To przede wszystkim inspiracja, inspiracja - piguła inspiracji. Festiwal Cannes Lions to już kultowe wydarzenie w branży mediowej, wystarczy pojechać tam raz, żeby już zawsze chcieć wracać. To prawdziwe święto reklamy i trochę też targowisko próżności, ale są tam wszyscy - tuzy światowej reklamy, gwiazdy filmowe, dziennikarze, celebryci, pisarze, globalne media i wszyscy, którzy działają w ekosystemie mediów, reklamy, technologii i kreacji. Dzięki temu każdy z gości ma możliwość spotkać czołowe osoby z branży, posłuchać ciekawych wystąpień, a co za tym idzie zainspirować się czerpiąc wiedzę od największych nazwisk w świecie mediów - opisuje Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group w Polsce.

- Jednym z moich ulubiony elementów imprezy jest również muzyka, która zawsze stanowi tło całości i wystąpienia na niesamowitym poziomie - pewne osoby można zobaczyć tylko tam. Do tego innowacje ze świata technologii, których często możemy doświadczać tam jako pierwsi na świecie. W tym roku, obok szefów największych globalnych grup reklamowych, spodziewamy się również m.in. Johna Cho, Anny Wintour, Iggiego Popa czy Gwyneth Paltrow… To wszystko sprawia, że festiwal Cannes Lions to jedno z moich ulubionych wydarzeń na branżowej mapie świata - dodaje Małgorzata Węgierek.

Festiwal rozpoczął się w sobotę 18 czerwca i potrwa tydzień.  - Dla mnie festiwal w Cannes, to niesamowita ludzka energia. Myślę, że będzie to fantastyczne źródło inspiracji podane w najlepszej formie. Jest to również okazja by spojrzeć na reklamę znacznie szerzej i doświadczyć, że poza codziennością branży jest „coś więcej. Jest to również znakomita okazja na nawiązanie nowych kontaktów, wymianę doświadczeń i naukę. Agenda tegorocznego festiwalu przedstawia się imponująco, do tego stopnia, że trudno z czegokolwiek zrezygnować. To również ogromny zaszczyt, móc reprezentować swój kraj na tak ważnym festiwalu, a więc bardzo zależy mi na dobrym wyniku - mówi Bartosz Włodarczyk, a agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, polski reprezentant Young Lions Design.

Dołącz do dyskusji: Rekordowe 261 zgłoszeń z Polski do Cannes Lions 2016

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl