Rexona reklamowana jako „antyperspirant nr 1 na świecie” (wideo)
Nowa kampania reklamowa marki Rexona (należącej do Unilevera) jest realizowana pod hasłem „Antyperspirant nr 1 na świecie”. Prezentowane są w niej produkty Rexony zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn.
Kampania jest oparta na krótkich spotach w dynamicznej stylistyce. Informują one, że antyperspiranty Rexona skutecznie chronią kobiety u mężczyzn przed potem, nie mają przy tym brzydkiego zapachu ani nie zostawiają plam.
W reklamach prezetnowane są antyperspiranty Rexona z serii Active Shield. Kampania podkreśla, że Rexona to „antyperspirant nr 1 na świecie”, powołując się na wyniki danych sprzedażowych (m.in. Nielsena) z 2015 roku z wielu krajów na całym świecie.
Działania reklamujące Rexonę obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
W ub.r. w kampanii tej marki wystąpił kierowca wyścigowy Robert Kubica.
Dołącz do dyskusji: Rexona reklamowana jako „antyperspirant nr 1 na świecie” (wideo)