SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF Digital nową marką Grupy. Obsługuje kampanie internetowe, targetem: reklamodawcy lokalni

Grupa RMF stworzyła nowy brand: RMF Digital, w ramach którego oferuje klientom kompleksową obsługę kampanii internetowych. Komórką zarządza Adam Pachla, raportuje bezpośrednio do dyrektora generalnego sprzedaży w Grupie – Tomasza Ramzy.

RMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznychRMF Digital to oferta kampanii internetowych realizowanych przez Grupę RMF, zarówno na własnych stronach jak i w portalach wydawców zewnętrznych

Obsługa kampanii internetowych oferowana jest w serwisach własnych Grupy, ale też na portalach i stronach zewnętrznych wydawców. RMF Digital oferuje też usługi SEO, content marketingu i tworzenie akcji specjalnych. - Wszystkie oferowane dotychczas przez Grupę usługi internetowe znajdują się teraz w jednym miejscu i pod jednym brandem. Naszym celem jest dostarczenie kompleksowych usług digitalowych klientom – komentuje Adam Pachla.

RMF Digital oferuje wszystkie formy reklamy internetowej: display, audio i wideo na wszystkich typach urządzeń (desktop, mobile, aplikacje). W ofercie ma nie tylko powierzchnię serwisów własnych Grupy RMF (RMF24, RMF ON, Bajeczna Polska, Twoje Zdrowie, strony internetowe stacji RMF FM, RMF MAXXX), ale też jest brokerem internetowym – pośredniczy w zakupie powierzchni reklamowych zewnętrznych portali i serwisów dzięki zakupowi w modelu programatycznym.

Ofertę usługi content marketingu (m.in. artykuły sponsorowane i sponsoring treści) i projekty specjalne (m.in. organizowanie konkursów i realizacja podcastów komercyjnych, w tym również uzupełnione o działania radiowe w RMF FM, RMF MAXXX i RMF Classic). - Zamierzamy sukcesywnie rozwijać projekt i powiększać zespół, którym zarządza Adam Pachla. Naszym celem jest, by Grupa RMF stała się dla reklamodawców, szczególnie tych lokalnych, pierwszym partnerem w zakresie kompleksowej obsługi internetowej. Dzięki szerokiej sieci sprzedaży w 23 biurach lokalnych w całej Polsce mamy możliwość kompetentnej i kompleksowej obsługi kampanii on-line - dodaje Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży.

W 2019 roku spółka Radio Muzyka Fakty Grupa RMF osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3,7 proc. do 98,35 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę z 19,2 do 22,28 mln zł
 

Dołącz do dyskusji: RMF Digital nową marką Grupy. Obsługuje kampanie internetowe, targetem: reklamodawcy lokalni

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
BRAWO WY!
no, w końcu!
odpowiedź