SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM nadało 70 proc. więcej reklam, Radio ZET - mniej

W I kwartale br. RMF RM wyemitowało 71 proc. reklam więcej niż rok wcześniej, a Radio ZET – 3 proc. mniej. Ogółem najwięcej spotów rozgłośnie nadawały każdego dnia od 7:00 do 9:00.

Od stycznia do marca br. RMF FM nadało ponad 26 tys. reklam, a Radio ZET ponad 19 tys. – wynika z danych Kantar Media (dawniej Expert Monitor) opracowanych przez MPG. Te dwie stacje zdecydowanie dominowały na polskim rynku reklamy radiowej, przy czym Radio ZET jako jedyna rozgłośnia zanotowała w skali roku spadek liczby wyemitowanych spotów. Natomiast dwie największe stacje Polskiego Radia – Jedynka i Trójka – łącznie nadały 12 tys. reklam.

>>>> W I kwartale więcej reklam w TVP i Polsacie, mniej w TVN 

Zdecydowanie najwięcej reklam zostało wyemitowanych w rozgłośniach miejskich i regionalnych, co wynika z faktu, że funkcjonuje bardzo dużo takich stacji. Natomiast rozgłośnie ponadregionalne i ogólnokrajowe mają mniejszy udział ilościowy w rynku reklamowym, ale wyraźnie większy udział wartościowy (szczegółowe informacje na ten temat).

>>> MPG: w I kwartale na reklamę wydano 1,61 mld zł – wzrost o 6,9 proc. 


W godzinach 7:00-8:00 i 8:00-9:00 wszystkie rozgłośnie nadawały średnio po ponad 100 tys. reklam dziennie, a od 9:00 do 17:00 – po ok. 80-90 tys. w każdej godzinie. Natomiast późnymi popołudniami i wieczorami emitowanych było znacznie mniej spotów.

>>> Starlink: 1,63 mld zł na reklamę w I kwartale, internet 21 proc. w gorę

Dołącz do dyskusji: RMF FM nadało 70 proc. więcej reklam, Radio ZET - mniej

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
asdw
radio zet zrobiło to tylko dla pieniędzy ktore tak ciągną ich a RMF FM zrobiło to dlatego że plan finansowy na najbliższe lata i potrzebuje pieniędzy i do tego planu włączy swoich słuchczy
0 0
odpowiedź
User
snajperox
widać że RMF ogromną słuchalność chce wykorzystać do poprawienia swojego budżetu, sa pazerni na pieniądze i mają gdzieś resztę, ale to się wkrótce skończy jak im słupki spadną
0 0
odpowiedź
User
yoko
ja rmf i zetki nie slucham od kilku lat odkąd jest wiecej reklam niz muzyki u nich!
0 0
odpowiedź