Agencja Roberta Lewandowskiego urosła o trzy czwarte
W ub.r. agencja marketingowa Stor9_, której właścicielem jest Robert Lewandowski, osiągnęła wzrost przychodów o 73 proc. do 23,91 mln zł, a jej zysk netto poszedł w górę ponad trzykrotnie.
Agencja Stor9_, działająca od połowy 2017 roku, w ub.r. osiągnęła rekordowe przychody w swojej historii. Rok do roku zwiększyły się one z 13,81 do 23,91 mln zł.
Firma zaczęła od obsługi marketingowej Roberta i Anny Lewandowskich, potem pracowała w takim zakresie m.in. dla Małgorzaty Kożuchowskiej i Huberta Hurkacza. W ub.r. Lewandowscy nawiązali współpracę reklamową z nową marką - rowerów Storm.
W portfolio Stor9_ są też projekty m.in. dla Sephory, Fonixa, Martini i delio.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Koszty operacyjne agencji w ub.r. poszły w górę o 70,8 proc. do 23,12 mln zł, z czego wydatki na usługi obce - z 10,86 do 18,73 mln zł. Natomiast koszty wynagrodzeń zwiększyły się z 2,07 do 3,09 mln zł, a ubezpieczeń społecznych i innych świadczeń pracowniczych - z 235,8 do 260,4 tys. zł.
W ub.r. Stor9_ zatrudniała średnio dziewięciu pracowników etatowych. Jesienią 2022 roku uruchomiła dom produkcyjny 9Production, zarządzany przez Agnieszkę Zielińską.
Koszty zużycia materiałów i energii zwiększyły się ze 192 do 437,2 tys. zł, a te określone jako pozostałe - ze 174,1 do 592,8 tys. zł.
CZYTAJ TEŻ: Robert Lewandowski w reklamach Zalando
Na poziomie sprzedażowym brutto zysk Stor9_ poszedł w górę z 274,3 do 796,1 tys. zł, a w ujęciu netto - ze 137,4 do 491,7 tys. zł. W ub.r. agencja zapłaciła 241,1 tys. zł podatku dochodowego, wobec 81,7 tys. zł rok wcześniej.
70 proc. udziałów Stor9_ ma spółka 5in9 Global, której właścicielem jest Robert Lewandowski, a 30 proc. - Tomasz Zawiślak, od lat bliski współpracownik piłkarza. Zeszłoroczny zysk netto postanowili przeznaczyć na kapitał zapasowy agencji.
W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022
Dołącz do dyskusji: Agencja Roberta Lewandowskiego urosła o trzy czwarte