SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej

​Agencja influencer marketingu Rokmates nawiązała długofalowe partnerstwo z wydawcą Speakly, aplikacji do nauki języków obcych.

Od lipca polska agencja jest jedynym podmiotem odpowiadającym za działania influencer marketingowe aplikacji w Europie Środkowo-Wschodniej.

Współpraca obejmuje realizację – wypracowanej wspólnie ze Speakly – strategii działań, w tym m.in. dobór twórców do kampanii na YouTubie, Instagramie i TikToku, koordynację działań, płatną promocję, a także akcje niestandardowe z udziałem influencerów.

– Partnerstwo z Rokmates pomogło nam nawiązać znaczący kontakt z naszą grupą odbiorców poprzez współpracę z influencerami, a także przedstawić aplikację Speakly każdemu, kto chce skutecznie i szybko nauczyć się jednego czy dwóch nowych języków obcych – mówi Ott Ojamets, CEO Speakly.

Dołącz do dyskusji: Rokmates z wyłącznością na influencer marketing Speakly w Europie Środkowo-Wschodniej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl