„Rolnik szuka żony” hitem TVP1, zyskał 100 tys. widzów
Siódmy sezon reality-show „Rolnik szuka żony” oglądało średnio 3,63 mln osób. W porównaniu do szóstej edycji, emitowanej w analogicznym okresie ub.r., produkcja zyskała 100 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji formatu była zdecydowanym liderem rynku zarówno w 4+, jak i w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 24,66 mln zł.
„Rolnik szuka żony 7” na antenie TVP1 pokazywany był w niedziele o godz. 21.15, w okresie od 13 września do 13 grudnia br. Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że reality-show oglądało średnio 3,63 mln osób. Przełożyło się to na 24,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 21,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 21,47 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek z 1 listopada. Zgromadził przed telewizorami 3,91 mln oglądających.
Dla porównania, szóstą edycję reality-show, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 3,53 mln osób, co przekładało się na 23,47 proc., 17,84 proc. i 18,38 proc. udziału. Program rok do roku zyskał 100 tys. widzów.
TVP1 w czasie nadawania reality-show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, mając dużą przewagę nad konkurencją. Wiceliderem w tym czasie wśród tzw. „wielkiej czwórki” był Polsat, nadający wówczas gł. programy kabaretowe, co dało mu 9,26 proc. udziału. Trzeci był TVN (gł. „MasterChef” oraz seriale „Usta usta 4” i „Królestwo kobiet”; 7,06 proc.), a czwarta - Dwójka (filmy fabularne; 4,36 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.
Wpływy z reklam emitowanych wokół premierowych odcinków siódmej edycji programu wyniosły 24,66 mln zł. Dla porównania, szósta edycja zarobiła z reklam 17,22 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.
Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” hitem TVP1, zyskał 100 tys. widzów