SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w kwietniu 2009roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadeksprzedaży zanotowała "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 28proc.

Sprzedaż ogółem "Twist" w kwietniu 2009 r.wyniosła 160 063 egz. i była o 18 proc. wyższa niż w analogicznymmiesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli DystrybucjiPrasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn"(Axel Springer Polska), który w kwietniu br. sprzedał się w  ilości129 796 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasowałsię "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażąogółem na poziomie 99 387 egz. (spadek o 28 proc.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist160063135 578
Popcorn12979687 431
Fun Club99 387138 105
Dziewczyna94 37785 225
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki62 59674 166

Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większościmiesięczników.

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Twist160063133535
Popcorn129796113852
Fun Club99 387115565
Dziewczyna94 37794 271
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki62 59667 319

Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl