Rossmann bez Pauliny Krupińskiej promuje ofertę na wiosnę i lato (wideo)
Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa drogerii Rossmann reklamująca ich wiosenno-letnią ofertę. W akcji nie występuje modelka Paulina Krupińska, promująca Rossmann od ponad roku.
Spot z kampanii pokazuje różne etapy przygotowywania i sprzedaży produktów dostępnych w sklepach Rossmann, m.in. zbiór roślin, z których powstają naturalne składniki kosmetyków, opracowywanie ich receptur (tak żeby przy produkcji zużywano mało wody), testowanie przez influencerki internetowe oraz samą sprzedaż - zarówno w punktach stacjonarnych, jak i wysyłkę zakupów internetowych.
Po wszystkich tych etapach oprowadza widzów modelka, a spot kończy się sloganem „Daj się zaskoczyć”. - Maj miesiącem zmian! U nas ich nie zabranie, a dzięki temu i w Twojej kosmetyczce pojawią się nowi ulubieńcy! A to wszystko w zgodzie z najnowszymi, światowymi trendami. Odwiedź nas i bądź na czasie! - czytamy w opisie reklamy.
Rossmann zapowiada, że w jego wiosenno-letniej ofercie pojawi się prawie 3 tys. nowych produktów. - powitamy kosmetyki z naturalnymi składnikami oraz takie, które tworzone są z myślą o naszej planecie m.in.,. produkowane z mniejszym zużyciem wody. Pojawią się również marki niszowe, znane dotychczas z internetu bądź małych fabryczek, a wśród nich kosmetyki nie tylko do makijażu, ale również do pielęgnacji ciała i twarzy - wylicza firma.
W drogeriach Rossmann wprowadzono też inne zmiany: nowe etykiety cenowe, oznaczenia nowości, promocji i produktów dostępnych tylko w tej sieci, a także nowy układ produktów.
Jest to pierwsza duża kampania drogerii Rossmann bez udziału Pauliny Krupińskiej, która ambasadorką reklamową sieci została wiosną ub.r.
Firma wiosną ub.r. zaczęła współpracę z agencją reklamową Fat Baby i domem mediowym Initiative Warszawa. Jej działania reklamowe obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Dołącz do dyskusji: Rossmann bez Pauliny Krupińskiej promuje ofertę na wiosnę i lato (wideo)