Ruszyła nowa kampania Vegety
Firma Podravka przygotowała nową kampanię wizerunkową Vegety. Emisję spotów telewizyjnych, wspieranych przez reklamy w prasie, zaplanowano na marzec br.
"Z Vegetą smakuje lepiej" to główne hasło kampanii, która ma na celu podkreślenie wizerunku marki i odmłodzenie grupy docelowej Vegety. Kampanii telewizyjnej towarzyszą reklamy prasowe, które współtworzą wizerunek Vegety prezentowany w spotach.
Emisję 30- i 15-sekundowych filmów reklamowych zaplanowano na marzec na antenie stacji: TVP 1, TVP 2, TVP Info, Polsat, TVN, TVN7 i TV4. Spoty ukazują się przy programach opiniotwórczych i mających wysoką oglądalność wśród grupy docelowej oraz w porze najwyższej oglądalności. Reklamy prasowe publikowane są na łamach prasy kobiecej: "Przyjaciółka", "Gala", "Naj", "Pani Domu", "Tina", "Życie na Gorąco", "Chwila dla Ciebie", "Gazeta Wyborcza Wysokie Obcasy" oraz w prasie typu TV Guide ("Tele Tydzień").
Kampania jest zaplanowana tak, aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej Vegety, czyli kobiet w wieku 25+, mieszkanek dużych miast, dobrze wykształconych, podejmujących decyzje zakupowe, a ponadto kreatywnych w kuchni, ceniących wysokie standardy i niegodzących się na kompromisy. Są to również młode kobiety, które dopiero zaczynają gotować i używać przypraw.
Spot jest adaptacją produkcji zrealizowanej w Chorwacji przez centralę firmy Podravka. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła nowa kampania Vegety