Ruszyła przygodowa kampania Gerber
W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowa produktów Gerber. Akcja nawiązuje do konwencji filmów przygodowych.
Rozpoczęta właśnie kampania Gerber reklamuje wszystkie produkty dla dzieci z portfolio tej marki, w tym wprowadzoną w tym roku ekologiczną linię Gerber Bio. Spoty i layouty wykorzystywane w tej akcji są utrzymane w stylistyce zwiastunów i plakatów filmów przygodowych, z tym że w głównych rolach występują dzieci. Przekaz ma podkreślać, że produkty Gerber dają im energię potrzebną do odkrywania świata. Jednocześnie rusza zmieniony serwis internetowy marki, który przygotowała agencja Netizens.
Akcja reklamowa od 17 września jest prowadzona w telewizji (TVN, TVP, Polsat, stacje z pakietu At Media), internecie (m.in. Rodzice.pl, eDziecko, Babyonline.pl, Babyboom.pl, Dlarodzinki.pl, Dobramama.pl, serwisy z pakietów IDM dziecko i ARBO dziecko) oraz prasie (czasopisma parentingowe i kobiece, m.in. Świat Kobiety, Tina, Olivia, Przyjaciółka). Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group.Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła przygodowa kampania Gerber