„Przyjaciółki 19” straciły 270 tys. widzów. Serial śledzi milion osób
Najnowszy sezon „Przyjaciółek” ogląda średnio 1 mln osób, o 270 tys. widzów mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że dziewiętnastą edycję „Przyjaciółek” (serial jest emitowany w czwartki o godz. 21.10, począwszy od 3 marca br.) po trzech pierwszych odcinkach śledzi średnio 1 mln widzów. Przekłada się to na 8,08 proc. udziału Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,59 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,70 proc. w grupie 16-59.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 10 marca br. Zgromadził przed telewizorami 1,06 mln oglądających.
Dla porównania, siedemnastą edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., po trzech pierwszych odcinkach śledziło średnio 1,27 mln osób, co przekładało się na 9,19 proc. udziału w 4+, 11,57 proc. w 16-49 oraz 9,71 proc. w 16-59. Produkcja straciła 270 tys. widzów.
„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 8,19 proc.
Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółki 19” straciły 270 tys. widzów. Serial śledzi milion osób