Serwisy społecznościowe zyskują w Australii i Nowej Zelandii
Rośnie popularność serwisów społecznościowych wśród internautów z Australii i Nowej Zelandii.
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy z tego typu serwisów korzystało 55 procent użytkowników internetu z Australii i 62 procent z Nowej Zelandii - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na dane firmy badawczej Nielsen Online.
W ciągu ostatnich trzech miesięcy do społeczności internetowych dołączyło 33 procent internautów z Australii i 25 procent z Nowej Zelandii. Z kolei w ciągu najbliższego roku chęć zapisania się do takich serwisów wyraża połowa użytkowników z omawianego regionu, którzy jeszcze tego nie zrobili.
Największa grupa użytkowników - 45 procent w Australii i 48 procent w Nowej Zelandii - przeznacza na korzystanie z serwisów społecznościowych od 1 do 4 godzin dziennie.
Z badania Nielsen Online wynika również, że australijscy internauci najczęściej korzystają z MySpace i Facebook, a w Nowej Zelandii najpopularniejsze są Old Friends i Bebo.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Serwisy społecznościowe zyskują w Australii i Nowej Zelandii