Śmietanka Łaciata w nowej kampanii reklamowej (wideo)
8 kwietnia rusza telewizyjno-internetowa kampania reklamowa Śmietanki Łaciata. Produkująca ją spółdzielnia Mlekopol przygotowała akcję wspólnie z domem mediowym MEC.
Pierwszy etap kampanii Śmietanki Łaciata będzie prezentował zalety jej wariantu 18-procentowego do zup. Natomiast od połowy maja do końca czerwca akcja będzie reklamować 30-procentową śmietankę tej marki do deserów. W ramach kampanii przedstawione zostaną nowe zastosowania kulinarne Śmietanki Łaciata.
Akcja obejmie telewizję (15- i 30-sekundowe spoty w TVP 1, TVP 2, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych, produkt placement podczas gotowania w „Dzień dobry TVN” oraz w serialach „Szpilki na Giewoncie” i „Prosto w serce”), a także internet (gotowanie.onet.pl, gotujmy.pl i ugotuj.pl).
Realizacją kampanii na zlecenie spółdzielni mleczarskiej Mlekopol, do której należy marka Śmietanka Łaciata, zajmuje się dom mediowy MEC.
Dołącz do dyskusji: Śmietanka Łaciata w nowej kampanii reklamowej (wideo)