Sokołów kontra „Kocham gotować”, koniec Kredyt Banku (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)
W sierpniu blogerzy i inni internauci zawzięcie dyskutowali o konflikcie firmy Sokołów z autorem vloga „Kocham gotować”, a z Facebooka zniknął fanpage Kredyt Banku. Szczegóły w raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl.
Dyskusja o konflikcie Sokołowa i „Kocham gotować” toczyła się głównie na fanpage’ach tej firmy i vloga. Przy czym o ile na stronie „Kocham gotować” pojawiały się głównie pozytywne komentarze i głosy wsparcia, o tyle fanpage Sokołowa zalała fala krytyki. Przypomnijmy, że przedsiębiorstwo za mocno nieprzychylną wideorecenzję jego produktu pozwał vlogera na 100 tys. zł (wcześniej wymuszając usunięcie tego filmiku), a kiedy ten na początku września zamieścił przeprosiny, wycofało pozew. W efekcie tego zamieszania youtube’owy kanał „Kocham gotować” zyskał 21,4 tys. subskrybentów, a zamieszczone na nim filmiki zanotowały ponad 2 mln obejrzeń.
>>> Sokołów słusznie wymusił na vlogerze Piotrze Ogińskim przeprosiny? (opinie)
Z Facebooka został usunięty fanpage Kredyt Banku, co wynika z faktu, że marka ta znika z rynku - po przejęciu przez BZ WBK.
Na Twitterze ponad 20 tys. followersów zyskał profil MTV Polska, , a 18,5 tys. - piłkarz Wojciech Szczęsny. Z kolei na YouTubie niezmiennie najwięcej subskrybentów ma Niekryty Krytyk, natomiast w czołowej dziesiątce znajduje się aż osiem kanałów dotyczących gier komputerowych.
W raporcie NapoleonCat.com i Wirtualnemedia.pl najnowsze trendy w serwisach społecznościowych komentują Łukasz Dębski z Socializera, Marcin Żukowski z Mint Media, Radosław Gorczyca z They.pl, Gabrieli Żółtanieckiej z Roots PR i Sergiusz Roszczyk z Multi Communications.
Dołącz do dyskusji: Sokołów kontra „Kocham gotować”, koniec Kredyt Banku (raport z Facebooka, Twittera i YouTube’a)