Spacecamp rozszerza portfolio usług o analizę doświadczeń konsumenckich. Szefem komórki Artur Puszkiewicz
W strukturach agencji digitalowej Spacecamp (Brand New Galaxy) powstał dział customer experience intelligence (CXI) - nowe centrum kompetencji badawczych, analitycznych i szkoleniowych, związanych z budowaniem i monitoringiem efektywności doświadczeń konsumenckich. Kieruje nim Artur Puszkiewicz.
Artur Puszkiewicz związany jest z Brand New Galaxy od 2020 roku. Swoją ścieżkę zawodową w holdingu rozpoczął jako head of research w agencji marketingu strategicznego Stratosfera, z której dołącza do Spacecamp wraz z Martą Golańską i Anną Chyl.
Nowy dział Spacecamp
Puszkewicz wcześniej kierował zespołami badawczymi w SMG/KRC (obecnie Kantar) i 4P, tworzył strategie marek i wdrażał programy thru the line w agencjach Y&R i Euro RSCG (Havas). Zajmował się także coachingiem marek w BAV Consulting. Realizował projekty dla firm z rozmaitych branż: FMCG (np. Nestle, Danone, Pepsi, Kamis, Bunge, Kraft, Unilever, Maspex), telecom (np. Plus GSM, T-Mobile, Centertel/Idea/Orange/TP), finanse (np. Citibank, PKO Bank Polski, PZU), energetyka (np. innogy, Energa, PGNiG).
- Pozytywne doświadczenie konsumentów jest podstawą skutecznych działań marketingowych. Digital pozwala je precyzyjnie analizować i dzięki temu podejmować decyzje umożliwiające realizację celów w szybko zmieniającej się rzeczywistości. Stąd też i nasz ruch w kierunku rozwinięcia oferty: jako Spacecamp będziemy od tej pory dostarczać także produkty badawczo-analityczne, integrację danych oraz narzędzia strategiczne i warsztaty, zarówno wewnątrz holdingu Brand New Galaxy, jak i dla naszych klientów. Bogata wiedza Artura i jego zespołu pozwoliła nam na opracowanie efektywnej, sprawdzonej na wielu rynkach metodologii diagnozowania i optymalizacji skuteczności, z jaką marka przeprowadza konsumentów przez ścieżki zakupowe w wielokanałowym środowisku - mówi Alicja Miłuńska, managing director Spacecamp.
Spacecamp jest agencją digitalową specjalizującą się w tworzeniu kompleksowych rozwiązań komunikacyjnych dla marek na poziomie globalnym.
Dołącz do dyskusji: Spacecamp rozszerza portfolio usług o analizę doświadczeń konsumenckich. Szefem komórki Artur Puszkiewicz