„Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych
Liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla kobiet w październiku ub.r. była „Przyjaciółka”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w październiku 2016 roku wyniosła 192 004 egz. i w porównaniu do października 2015 roku zmalała o 11,63 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Wiceliderem była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 22,13 proc. do 143 064 egz.
Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który przed rokiem był czwarty. Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 80 725 egz., po jednak spadku o 9,64 proc.
Na czwarte miejsce spadła z kolei „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu sprzedawał się średnio w liczbie 68 563 egz., notując stratę wynoszącą 29,43 proc. - największą w zestawieniu.
październik |
Dynamika |
||||||
ZKDP |
2016 |
2015 |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
266 905 |
192 004 |
192 004 |
301 405 |
217 268 |
217 268 |
-11,63% |
Tina |
247 968 |
143 064 |
143 064 |
287 453 |
183 712 |
183 712 |
-22,13% |
Naj |
151 598 |
80 725 |
80 725 |
179 371 |
89 336 |
89 336 |
-9,64% |
Pani Domu |
116 055 |
68 654 |
68 563 |
152 949 |
97 248 |
97 157 |
-29,43% |
W październiku ub.r. w porównaniu do września ub.r. też wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem a najwięcej stracił „Naj” - było to 10,81 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2016 |
Dynamika |
|||||
ZKDP |
październik |
wrzesień |
|||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
W proc. |
Przyjaciółka |
266 905 |
192 004 |
192 004 |
269 430 |
206 982 |
206 982 |
-7,24% |
Tina |
247 968 |
143 064 |
143 064 |
252 972 |
154 501 |
154 351 |
-7,31% |
Naj |
151 598 |
80 725 |
80 725 |
154 955 |
90 661 |
90 511 |
-10,81% |
Pani Domu |
116 055 |
68 654 |
68 563 |
117 675 |
74 161 |
74 070 |
-7,43% |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Naj” wyprzedził „Panią Domu” w październiku. Sprzedaż dwutygodników poradnikowych