„Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu, wszystkie pisma z dużymi spadkami
W rankingu sprzedaży ogółem wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu br. pierwszy był „Motor”. Z kolei w zestawieniu miesięczników pozycję lidera zajął magazyn „Auto-Moto” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Liderem sprzedaży wśród tygodników motoryzacyjnych w kwietniu 2020 roku pozostał tygodnik „Motor” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem względem analogicznego miesiąca 2019 roku zmniejszyła się o 32,91 proc. do 55 600 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugi w kolejności tygodnik, czyli „Auto Świat” (Ringier Axel Springer Polska), zanotował spadek wynoszący 17,92 proc., a jego średni wynik uplasował się na poziomie 39 716 egz.
Wśród miesięczników na pierwszym miejscu znalazł się magazyn „Auto-Moto” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik sprzedażowy w kwietniu br. wyniósł 19 085 egz. Zmniejszył się o 43,40 proc. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu wszystkich pism.
Drugie było „Classic Auto” (Stratos Concept) ze sprzedażą w analizowanym okresie na poziomie 4 049 egz., po spadku o 22,43 proc.
W kwietniu br. w porównaniu do marca br. sprzedaż ogółem tygodnika „Motor” zmniejszyła się o 9,46 proc., a wynik „Auto Świata” wzrósł o 7,43 proc.
Wśród miesięczników najwięcej też straciło „Auto-Moto” - było to 29,99 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Dołącz do dyskusji: „Motor” i „Auto-Moto” liderami sprzedaży w kwietniu, wszystkie pisma z dużymi spadkami