Streetcom dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. To kolejny projekt z portfolio Sarantis Polska, które po udanej współpracy dla STR8, C-THRU i Kolastyna, trafiły do obsługi przez Streetcom.
Głównym celem realizowanych przez agencję Streetcom działań jest budowa świadomości i edukacja na temat właściwości bogatego portfolio produktów Luksja, w tym promocja letnich tropikalnych nowości – mydeł w płynie o zapachu Mango i Marakuja, a także dotarcie do użytkowników innych produktów z portfolio marki, w tym non-userów.
Grupą docelową realizowanych działań są kobiety w wieku 20-40 lat, podejmujące decyzje zakupowe w gospodarstwie domowym.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Streetcom odpowiada za kreację, przygotowanie materiałów wykorzystywanych podczas kampanii seedingowych.
Działania wspierające limitowaną edycję mydeł w płynie Luksja o zapachu owoców tropikalnych potrwają do końca sierpnia 2024 r.
Dołącz do dyskusji: Streetcom dla marki Luksja