Leo Burnett ze świąteczną kampanią Raffaello na ośmiu europejskich rynkach
Agencja Leo Burnett (Publicis Groupe) wystartowała z kolejnym spotem w ramach nowej platformy komunikacyjnej dla marki Raffaello. Reklama, podobnie jak jej poprzednia odsłona, jest emitowana nie tylko w Polsce, ale również na innych rynkach regionu CEE, m.in. w Czechach, Rumunii, Bułgarii, Estonii oraz na Litwie, Łotwie i Węgrzech.
Marka Raffaello, czyli popularne praliny z chrupiącym wafelkiem, kokosem i całym migdałem, w swojej komunikacji od lat podkreśla to, jak ważne jest wyrażanie uczuć. Tym razem marka, we współpracy z agencją Leo Burnett, w swoim nowym spocie skupiła się na wyrażaniu romantycznej relacji osadzając historię w świątecznej atmosferze.
Reklama ma oddać wyjątkowy charakter Raffaello – produktu, za pomocą którego można wyrazić to, co czujemy do drugiej osoby oraz radosne oczekiwanie na Święta Bożego Narodzenia. Nowy spot reklamowy Raffaello został w całości wyprodukowany w Polsce. Za produkcję odpowiada Dynamo.
Dołącz do dyskusji: Leo Burnett ze świąteczną kampanią Raffaello na ośmiu europejskich rynkach