„Sztuka magazynowania” w kampanii Panattoni Europe
W prasie trwa wizerunkowa kampania reklamowa firmy Panattoni Europe. Akcję pod hasłem „Sztuka magazynowania” przedsiębiorstwo przygotowało wspólnie z agencją Sanik Design.
Prowadzona obecnie kampania reklamowa firmy Panattoni Europe, w nietypowy sposób podkreśla, że budowane i zarządzane przez nią powierzchnie przemysłowe to nie tylko magazyny towarów, lecz również nowoczesne centra logistyczne i produkcyjne. Każda z czterech odsłon akcji będzie nawiązywać do świata przyrody, pokazując, jak tam w elastyczny sposób są zaspokajane różne potrzeby. W pierwszym etapie kampanii wykorzystywany jest layout prezentujący pszczoły magazynujące pyłek kwiatowy w plastrach.
Akcja pod hasłem „Sztuka magazynowania” od początku września jest prowadzona w prasie, obejmując magazyny branżowe i biznesowe. Kreację kampanii – zaplanowanej do końca roku – przygotowała agencja Sanik Design, a zakupem mediów zajął się dział marketingu i public relations Panattoni Europe.
Dołącz do dyskusji: „Sztuka magazynowania” w kampanii Panattoni Europe