SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Szychowski, Olszewski i Sokół: z ARBO do własnej firmy Online Advertising Network

Działalność rozpoczyna zajmująca się reklamą internetową firma Online Advertising Network. Założyli ją i kierują m.in. Rafał Szychowski, Robert Olszewski i Tomasz Sokół, wcześniej związani z ARBOinteractive Polska.

Spółka Online Advertising Network (OAN) formalnie zacznie działać 1 lutego. Firma ma funkcjonować na styku sieci reklamowych, brokerów i agencji. W jej ofercie obecnie znajdują się dostępne od września ub.r. sprofilowane pakiety mediowe Premium.ad i biznesowa sieć reklamowa Business.ad, która obejmie powierzchnie reklamowe typu premium w największych serwisach z kategorii biznes, finanse i prawo. Pełna oferta tej sieci zostanie zaprezentowana na początku lutego. W drugiej połowie br. Online Advertising Network będzie udostępniać kolejne produkty, m.in. platformę adexchange’ową i RTB o nazwie Horizon.ad.

Spółką Online Advertising Network pokieruje Rafał Szychowski, poprzednio deputy managing director w ARBOinteractive Polska, twórca m.in. sieci reklamowej BizOn media. Za sprzedaż bezpośrednią i new business w nowej firmie będą odpowiadać Robert Olszewski i Tomasz Sokół, również związani wcześniej z ARBOinteractive Polska. Olszewski, w ARBOinteractive zajmował już sprzedaż bezpośrednią, a w Grupie ClickAd kierował planowaniem, zakupem, monitoringem oraz client service.

Zespołem sprzedaży agencyjnej Online Advertising Network będzie kierować Dorota Wychowaniec (Tymińska), która wcześniej pracowała w zespole wprowadzającym na rynek nasz rynek „Manager Magazin Edycja Polska” (Der Spiegel) oraz Businessman.pl. Ponadto współzarządzała biurem reklamy portalu rozklad-pkp.pl oraz wprowadziła na rynek Grupę RD (wydawcę „Reader’s Digest”).

Z kolei Krzysztof Porębski będzie odpowiedzialny w Online Advertising Network m.in. za budowę produktów, kontakty z wydawcami i wsparcie analityczne. Wsparciem strategicznym i finansowym projektu zajmą się Adam Feldman i Robert Hoffman, partnerzy zarządzający agencji Adcomms Media Group.

- Oprócz budowy i rozwijania produktów reklamowych chcemy też zająć się planowaniem i zakupem mediów dla klientów, których będziemy sukcesywnie zdobywać i obsługiwać, także przy pomocy agencji Adcomms Media Group - zapowiada Rafał Szychowski (na zdjęciu).

- Jeśli chodzi o produkty, to chcemy być alternatywą dla klasycznych sieci reklamowych. Nasza przewaga to client service, korzystne ceny, know-how oraz dobre relacje z wydawcami, agencjami i klientami - podkreśla.

Dołącz do dyskusji: Szychowski, Olszewski i Sokół: z ARBO do własnej firmy Online Advertising Network

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał Wiśniewski | Mint Media
Gratulacje Panowie!
odpowiedź
User
Julita
Trzymam kciuki!
odpowiedź
User
Ekspert
Powodzenia!
odpowiedź