SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile: oferty abonamentowe bez dodatkowych opłat, większe pakiety danych, nowa taryfa Jump 3 w 1

T-Mobile Polska wprowadza od 1 marca br. zmiany w taryfach dla klientów rynku prywatnego i likwiduje opłaty dodatkowe.

W ramach wprowadzonych przez T-Mobile zmian w ofertach abonamentowych, nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci komórkowych dostępne są w najniższej taryfie Start za 29,99 zł w opcji bez telefonu lub za 49,99 zł z telefonem.

Operator zwiększa również pakiety danych – teraz na użytkowników taryf Comfort, Relax, Multi oraz Max czeka do 10 GB internetu.

Ponadto operator zrezygnował z dodatkowych opłat, dzięki czemu klienci nie będą ponosić kosztów m.in. za papierową fakturę czy brak płatności w terminie. Koszty nie wzrastają również dla tych klientów, którzy nie przenoszą numeru a zawiązują umowę na zupełnie nowy.

T-Mobile wprowadza także taryfę Jump 3 w 1, w której w ramach jednej opłaty abonamentowej na każdą z 3 kart SIM użytkownicy otrzymają nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci (w tym również na numery stacjonarne), nielimitowane SMS-y/MMS-y i dla każdego oddzielny pakiet 5 GB internetu. Oferta jest dostępna w dwóch opcjach: 3 karty SIM bez telefonu za 74,97 zł miesięcznie oraz 2 karty SIM + 1 karta SIM z telefonem w abonamencie 84,97 zł miesięcznie. W ofercie dostępne są m.in. smartfony Huawei P8 Lite i Samsung Galaxy J5 od 9 zł.

Powyższe propozycje są dostępne we wszystkich kanałach sprzedaży T-Mobile, zarówno dla nowych, jak i obecnych klientów.

W 2015 roku T-Mobile Polska zanotował wzrost przychodów o 3,4 proc. do 6,4 mld zł, a zysk utrzymał się na poziomie zbliżonym do roku poprzedniego, czyli 2 mld zł. Obecnie z oferty operatora korzysta ponad 12 milionów użytkowników, ponad połowa z nich płaci abonament.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile: oferty abonamentowe bez dodatkowych opłat, większe pakiety danych, nowa taryfa Jump 3 w 1

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gnom
Nieźle walczą o klienta - dzieje się, dzieje
odpowiedź
User
Kamy29
Comfort taki akuracik. Nie no oferta im sie poprawiła, dobrze tez ze oferta dotyczy wszytskich, tego wczesniej brakowało.
odpowiedź
User
Mikołay
widząc takie zmiany cieszę się że przeniosłem się do T-mobile. wczesniejsza sieć właśnie mnie na takie zwyżki nacięła i choćby za te faktury papierowe sobie do rachunku doliczali. Swietnie że T-m postanowił to ograniczyć. Taką walkę o klienta to rozumiem i popieram :)
odpowiedź