T-Mobile reklamuje Hot Wyprzedaż ze smartfonami (wideo)
W T-Mobile Polska ruszyła promocja Hot Wyprzedaż, w ramach której wybrane smartfony w niektórych taryfach są dostępne w niższych cenach. Towarzyszy temu kampania reklamowa.
Promocja obowiązuje ofercie abonamentowej T-Mobile dla klientów indywidualnych i firm. W różnych planach taryfowych ceny niektórych smartfonów na start są znacząco obniżone. I tak w przypadku Huawei Mate 20 lite cena maleje o 400 zł, Huawei P20 64G - o 500 zł, a Samsunga A6+ - o 300 zł.
Kampania reklamowa podkreśla wybrane atuty tych smartfonach przydatne w różnych codziennych sytuacjach. W spotach występują dziewczyna ćwicząca na siłowni, hokeista i menedżer w biurze.
Działania reklamowe T-Mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację i produkcję reklam T‑Mobile Polska odpowiada agencja Bridge2Fun, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare, a za działania reklamowe w internecie - VML Poland i LiquidThread, za aktywności w mediach społecznościowych - VML, a za materiały BTL - ARC Worldwide.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje Hot Wyprzedaż ze smartfonami (wideo)
nie płacisz normalnie tylko wyższe ceny bo cena telefonu jest rozłożona na raty . albo daje się od razu wyższy abonament albo się mami klienta że abonament 50 zł tylko aleee będzie opłata za sprzęt co miesiąc kolejne 50-70 czasem taki abonament przy flagowych telefonach to 180zł i spora dopłata przy odbiorze ew umowy na 36miesiecy lub mixy elastyczne. ze 12 doładowań np. za 40zł a drugie 12 za 80zł