SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tatra Grzaniec reklamowany jako „gotowy ino podgrzać” (wideo)

W telewizji i sklepach startuje kampania reklamowa piwa Tatra Grzaniec (Grupa Żywiec). Akcję przygotowały firmy PZL, Film Produkcja i Macroscope OMD.

Kampania piwa Tatra Grzaniec wspiera wprowadzenie go do sprzedaży. Tatra Grzaniec, który zgodnie ze swoim claimem „gotowy ino podgrzać” najlepiej nadaje się do spożycia po podgrzaniu do temperatury 60-70 stopni Celsjusza, będzie dostępny na rynku przez najbliższe cztery miesiące. Reklama telewizyjna piwa pokazuje góralską historyjkę, co jest od wielu lat charakterystyczne dla komunikacji marketingowej Tatry.





Spot będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. Ponadto kampania obejmie działania w punktach sprzedaży. Akcję przygotowały agencja reklamowa PZL (kreacja), firma Film Produkcja (produkcja spotu) oraz dom mediowy Macroscope OMD (planowanie i zakup mediów).

Dołącz do dyskusji: Tatra Grzaniec reklamowany jako „gotowy ino podgrzać” (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Coś tam wiem...
Nareszcie jakaś sensowna reklama z prawdziwą (nie pseudo) gwarą góralską,ale to zasługa specjalisty od gwary Jędrka Stanka z Chochołowa.Koniecznie wypróbuje to piwko i zimowe wieczory
odpowiedź
User
WilQ
Piwko dla ludzi ktorzy lubia gdy piwo nie jest gorzkie POLECAM !! ;)
odpowiedź
User
Manowar
Czy agencja reklamowa kupiła prawa do utworu zespołu Manowar "Spirit Horse..."?

http://www.youtube.com/watch?v=MCsgUyxkGuE
odpowiedź