Tauron wybiera agencje do działań content marketingowych
Spółka Tauron Sprzedaż zajmująca się sprzedażą gazu i energii elektrycznej zaprasza agencje do składania ofert na obsługę platformy contentowej i realizację działań content marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Z wybraną firmą będzie pracować przez rok.
Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie usług polegających na obsłudze platformy contentowej oraz prowadzeniu działań content marketingowych” w tym stworzenie ok. 100 sztuk unikalnej i jakościowej treści artykułów oraz minimum 20 unikalnej jakości materiałów (infografiki, filmy, podcasty, e-booki).
Teraz spółka rozpoczęła postępowanie mające na celu rozeznanie rynku w tym zakresie.
Firma chce zatrudnić agencję, która zajmie się m.in. przygotowaniem i realizacją kampanii contentowych, prowadzeniem organicznych działań promocyjnych, nawiązywaniem współpracy z influencerami, budowaniem wizerunku bloga, prowadzeniem social mediów i działań SEO pozwalających na wygenerowanie 50 tysięcy UU z Google Organic w okresie 12 miesięcy.
Prowadzenie działań content marketingowych ma na celu wyższe pozycjonowanie stron Tauronu w wyszukiwarkach na
określone frazy i zapytania, zwiększenie ruchu organicznego na treściach, przekierowanie wartościowego ruchu z bloga na kanały sprzedażowe, edukację klientów i pomoc w lepszym zrozumieniu oferty (szczególnie w przypadku produktów specjalistycznych), zwiększenie świadomości oferty wśród klientów i zwiększenie wiarygodności marki Tauron oraz zbieranie leadów i wsparcie sprzedaży internetowej produktów spółki.
Umowa z wybraną w planowanym przetargu agencją zostanie zawarta na rok.
Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 17 stycznia br.
Dołącz do dyskusji: Tauron wybiera agencje do działań content marketingowych