SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

W sierpniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, najwięcej stracił „Ekran TV”. Zyskały za to „Tele Max” i „Super TV”, które rok temu były tygodnikami.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2014 roku wyniosła 319 573 egz. Była ona o 6,80 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2013 roku.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on wynik na poziomie 181 093 egz., po spadku o 1,12 proc.

Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 148 703 egz., podczas gdy rok wcześniej w cyklu tygodniowym sprzedawał się w liczbie 145 503 egz.

Natomiast czwarte miejsce zajął „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w sierpniu br. wynoszącym 136 940 egz. W sierpniu ub.r. ukazując się co tydzień magazyn ten notował sprzedaż na poziomie 127 371 egz.

„Telemax” na cykl dwutygodniowy przeszedł od wydania, które się ukazało 31 marca br., a „Super TV” od numeru z 7 kwietnia br. Pisma te zwiększyły do 96 stron swoją objętość (wcześniej wynosiła ona 56 stron) i zdrożały z 1,20 zł do 1,50 zł (więcej na ten temat).

Ostatnią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w sierpniu br. na poziomie 52 149 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 13,99 proc.

Wirtualnemedia.pl

sierpień

ZKDP

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

469 960

319 573

319 573

479 841

342 887

342 887

TV14

267 461

181 093

181 093

267 416

183 146

183 146

Tele Max

227 445

148 703

148 703

223 960*

145 503*

145 503*

Super TV

232 449

136 940

136 940

204 986*

127 371*

127 371*

Ekran TV

100 730

52 149

52 149

102 420

60 634

60 634


W sierpniu 2014 roku w porównaniu do lipca 2014 roku wszystkie tytuły zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu zyskał magazyn „TV14” - było to 12,33 proc.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Tele Świat

469 960

319 573

319 573

477 371

311 904

311 904

TV14

267 461

181 093

181 093

262 341

161 211

161 211

Tele Max

227 445

148 703

148 703

242 421

147 953

147 953

Super TV

232 449

136 940

136 940

237 388

131 241

131 241

Ekran TV

100 730

52 149

52 149

103 985

48 857

48 857


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gosc
ekran tv coś z cienkim wynikiem już od lat :(
0 0
odpowiedź