Teleturniej „Mistrz zakupów” od czerwca w Polsacie
Od czerwca br. na antenie Polsatu oglądać będzie można nowy teleturniej „Mistrz zakupów”, który będzie kilkuminutową audycją sponsorowaną. Poprowadzi go Piotr Gąsowski.
W każdym z 13 odcinków programu weźmie udział trzech uczestników. Będą mieli maksymalnie pięć minut na zakupy w specjalnie zbudowanym w studiu sklepie.
Temat zakupów w każdym odcinku będzie inny - zawodnicy będą musieli kupić np. produkty na zdrowe śniadanie, przyjęcie urodzinowe dla dzieci czy na grillową ucztę. Poza czasem liczyć się będzie ilość wydanych pieniędzy. Osoba, która będzie najbliżej wyznaczonej kwoty, a jej koszyk będzie wypełniony najwłaściwszymi produktami, wygra odcinek i otrzyma 10 tys. zł.
W ostatnim, 13 odcinku do rywalizacji przystąpi 12 zwycięzców z poprzednich epizodów oraz jeden nowy uczestnik. Wszyscy oni będę walczyć o główną wygraną w wysokości 250 tys. zł.
Uczestnikami programy zostaną osoby, które brały udział w akcji Megaturniej polegającej na kupowaniu towarów ze specjalnie przygotowanych ofert sieci sklepów ABC, Delikatesy Centrum, Gama, Euro Sklep, Lewiatan i Groszek, które należą do Grupy Eurocash. Właśnie te marki będą promowane w teleturnieju.
Producentem „Mistrza zakupów” jest firma TFP. Za reżyserię odpowiada Michał Brożonowicz, który wraz z Olgą Cerkaską jest też autorem scenariusza programu.
Teleturniej nadawany będzie w Polsacie w soboty o 18.40 począwszy od 6 czerwca br.
Dołącz do dyskusji: Teleturniej „Mistrz zakupów” od czerwca w Polsacie