eTravel będzie obsługiwać przez dwa lata podróże służbowe Telewizji Polskiej
Firma eTravel wygrała przetarg Telewizji Polskiej na obsługę podróży służbowych jej pracowników. Z firmą tą nadawca będzie współpracować dwa lata.
W ogłoszonym przez TVP na początku lipca br. przetargu oferty złożyły tylko dwie firmy: Why Not Travel i eTravel SA.
Why Not Travel w złożonej ofercie zaproponowała m.in. wysokość tzw. opłaty transakcyjnej za dokonanie rezerwacji hotelowej dla jednej osoby na terenie Polski w kwocie 47 zł, taką samą stawkę wskazała przy rezerwacji poza Polską.
Firma chciała od TVP po 17 zł za: wystawienie biletu kolejowego na połączenia krajowe lub zagraniczne dla 1 osoby, za pośrednictwo w wynajmie samochodu z kierowcą poza granicami kraju, za wystawienie biletu autobusowego dla 1 osoby w Polsce i poza nią, za wystawienie biletu na prom dla 1 osoby.
Opłatę transakcyjną za pośrednictwo w formalnościach wizowych wyznaczono na 97 zł. Rabat, jaki Why Not Travel zaproponowała TVP za zakup biletu krajowego lub zagranicznego dla jednej osoby, wynosi 7,7 proc.
Z kolei stawki zaoferowane przez eTravel wynosiły: 0 zł za dokonanie rezerwacji hotelowej dla jednej osoby na terenie Polski lub poza Polską, po 8 zł za wystawienie biletu kolejowego na połączenia krajowe lub zagraniczne dla 1 osoby, za pośrednictwo w wynajmie samochodu z kierowcą poza granicami kraju, za wystawienie biletu autobusowego dla 1 osoby w Polsce i poza nią oraz 5 zł za wystawienie biletu na prom dla 1 osoby. Firma zaproponowała 40 zł opłaty transakcyjnej za pośrednictwo w formalnościach wizowych oraz 0,01 proc. rabatu za zakup biletu krajowego lub zagranicznego dla jednej osoby.
TVP zdecydowała się na wybór eTravel, uznając jej ofertę za korzystniejszą. Wartości zawartego kontraktu nie ujawniono.
Telewizja Polska podała jednak, że budżet na podróże na służbowe w najbliższych dwóch latach wyniesie 9,04 mln zł brutto.
W ub.r. Telewizja Polska zanotowała wzrost wpływów z abonamentu radiowo-telewizyjnego o 69,9 proc. do 622,5 mln zł oraz spadek przychodów z reklam i sponsoringu o 8,4 proc. do 798,6 mln zł. Wpływy z abonamentu stanowiły 38,2 proc. łącznych przychodów TVP, najwięcej od 15 lat.
Dołącz do dyskusji: eTravel będzie obsługiwać przez dwa lata podróże służbowe Telewizji Polskiej