Telewizory Samsunga z większą ofertą treści w UHD i HDR
Koncern Samsung zapowiedział, że wkrótce użytkownicy telewizorów tego producenta będą mogli korzystać z większej liczby programów i filmów dostępnych w jakości UHD i HDR. Amazon i Netflix, dotychczasowi partnerzy Samsunga mają dostarczać więcej treści w oparciu o technologię HDR, z kolei nowe umowy przewidują przekaz w wysokiej jakości ze strony Insight TV, RTVE, Arte i Sky.
W komunikacie Samsug przypomina, że Amazon jako pierwszy rozpoczął dostarczanie programów zgodnych ze standardem HDR, obsługiwanym przez telewizory Samsung. Obecnie w ofercie nadawcy znajdują się takie produkcje jak „Transparent”, „Man in the High Castle” oraz „Mozart in the Jungle”.
Z kolei Netflix od stycznia br. oferuje na polskim rynku takie seriale i filmy jak „Marco Polo”, „The Do-Over” czy „The Ridiculous Six”.
Europejscy telewidzowie mogą oglądać powyższe produkcje w HDR za pomocą aplikacji Amazon Video oraz Netflix, a do końca roku obie platformy zgodnie z zapowiedziami udostępnią łącznie ponad 300 godzin programów w wysokiej jakości.
Samsung zapowiada, że kilku europejskich dostawców treści również przymierza się do emisji treści Ultra HD i HDR.
Jeszcze w br. Insight TV i RTVE zaoferują nowe usługi zgodne z tymi standardami, natomiast Arte i Sky wprowadzić mają na europejski rynek nowe usługi UHD.
Z kolei dotychczasowi partnerzy firmy Samsung - CHILI, Infinity i Videoload - rozszerzą ofertę swoich usług Ultra HD o standard HDR na początku przyszłego roku.
Dołącz do dyskusji: Telewizory Samsunga z większą ofertą treści w UHD i HDR