SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu

Koncern New York Times Co. opublikował raport finansowy dotyczący 2016 roku. Firma zakończyła rok na minusie. Przychody spadły rok do roku o 2 procent do poziomu 1,6 mld dolarów, a zysk operacyjny do 102 milionów dolarów.

W komunikacie New York Times Co. podaje, że przychody reklamowe koncernu w skali całego ub.r. zmalały o 9 proc. 16-procentowy spadek przychodów z reklam dotknął drukowaną wersję gazety. Inaczej było po stronie segmentu cyfrowego, w którym zanotowano roczny wzrost na poziomie 6 proc. do kwoty 209 mln dol.

Obecnie liczba użytkowników płacących za treści „NYT” w formacie cyfrowym i drukowanym wynosi ponad 3 mln. W ciągu ostatnich 3 miesięcy ub.r. przybyło 276 tys. cyfrowych subskrybentów.

W sumie rok do roku przychody New York Times Co. spadły o 2 proc. osiągając kwotę 1,6 mld dol. Z kolei zysk operacyjny wydawcy zamknął się kwotą 102 mln dol. w porównaniu z 137 mln na koniec roku 2015.

Dołącz do dyskusji: „The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
Normalnie jakbym o Wyborczej czytał.
Wygląda jakby stare wydawnictwa nie mogły się odnaleźć w świecie Internetu.
Ale Facebook w roli dostawcy wiadomości to ponura wizja przyszłości.
odpowiedź