„Tina” w nowej formule. Bauer odświeża kolejny tytuł
Najnowsze wydanie dwutygodnika „Tina” (Bauer), które 18 września trafiło do sprzedaży, zyskało nową formułę. Poradnikowy magazyn dla kobiet ma dodatkowe strony, nowe rubryki oraz odświeżoną szatę graficzną.
Począwszy od wydania 19/2024 „Tina” ma osiem stron więcej i nowe rubryki z poradami. W odpowiedzi na potrzeby czytelniczek rozszerzeniu uległy także dotychczasowe działy: psychologia, dom i rozrywka. W tym ostatnim czytelniczki „Tiny” znajdą jeszcze więcej krzyżówek panoramicznych, jolek oraz sudoku.
Powiększony dział psychologii zyskał dodatkowy materiał z cyklu „Porozmawiajmy o…”, mający na celu budowanie dobrych emocji, a tym samym lepsze wyeksponowanie rubryki „Poradnik pozytywnego myślenia”.
Zobacz: „Tina” kończy 30 lat
“Tina” z nową szatą graficzną
"Tina” zyskała także nową szatę graficzną z odświeżonym logotypem i nowym kodem kolorystycznym. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie wydawcy: „Odmienione pismo stanie się jeszcze bardziej kobiece, a nowy sposób prezentacji materiałów poprzez duże zdjęcia sprawi, że magazyn nabierze nowoczesnego charakteru i lekkości, pozostając nadal czasopismem poradniczym”.
Nowa „Tina” w objętości 48 stron jest dostępna w sprzedaży w dwóch wersjach: podstawowej i z książeczką kulinarną. Nakład najnowszego wydania dwutygodnika 19/2024 wyniesie 80 tys. egz. Według ostatnich badań czytelnictwa opracowanych przez Wydawnictwo Bauer, sprzedaż “Tiny” wyniosła prawie 35 tys. egz., które dotarły do 270 tys. czytelników.
“Tina” to dwutygodnik poradnikowy zawierający poruszające reportaże o kobietach, cykl z metamorfozami czytelniczek oraz obszerny dział z przepisami kulinarnymi. Ponadto w magazynie znajdziemy także rubryki: zdrowie, psychologia czy prawo.
Dołącz do dyskusji: „Tina” w nowej formule. Bauer odświeża kolejny tytuł