„Prawdziwie białe święta” w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)
Sieć sklepów TK Maxx rozpoczęła globalną kampanię reklamową pod hasłem „Prawdziwie Białe Święta”. Działania, które obejmują również Polskę realizują agencje Wieden+Kennedy London, Mindshare i Ogilvy PR.
Nowa kampania odsłania świąteczną ofertę marki oraz specjalną niespodziankę dla klientów. Oprócz telewizyjnego spotu, marka przygotowała konkurs, w którym do wygrania jest weekend pełen zimowej magii i świątecznych atrakcji w luksusowej willi pod Warszawą.
Bohaterami 30-sekundowego spotu są członkowie wielopokoleniowej rodziny, która wbrew utartym schematom, świąteczny czas spędza na wspólnym relaksie w drewnianej balii. Wszyscy rozpakowują upominki z TK Maxx, które podarował im dziadek. Są wśród nich okulary VR, stylowa torebka, zabawkowy robot, mały dron. Podobnie jak w zeszłorocznym spocie, w kontraście do nietypowej formy spędzania Świąt stoi wystrój mieszkania pełen klimatycznych, typowo bożonarodzeniowych dekoracji ze świątecznej oferty TK Maxx.
27 listopada wystartował również konkurs na fanpage’u TK Maxx. Szansę na wygraną ma każdy, kto w kreatywny sposób odpowie na pytanie komu i dlaczego chciałby podarować wyjątkowy prezent - imprezę pod hasłem „Prawdziwie Białe Święta”. Każdy z 4 autorów zwycięskich komentarzy wraz z nominowaną przez siebie osobą oraz 5 towarzyszami spędzi weekend pełen świątecznych atrakcji w luksusowej willi pod Warszawą. Zgłoszenia do konkursu można przesyłać do 10 grudnia.
Kampania realizowana jest na wszystkich rynkach, na których obecny jest TK Maxx. Za kreację spotu oraz jego produkcję odpowiedzialna jest agencja Weiden+Kennedy London. Zakupem mediów zajmowała się agencja Mindshare, a Ogilvy PR odpowiada za komunikację PR oraz aktywności w social media.
Dołącz do dyskusji: „Prawdziwie białe święta” w bożonarodzeniowej kampanii TK Maxx (wideo)