Toshiba reklamuje się w stylu "Matrixa" (wideo)
Toshiba przygotowała telewizyjną kampanię reklamową swoich urządzeńdo odtwarzania filmów wykorzystującą efekty specjalne znane z'Matrixa'. Kreacją kosztującej 3 mln funtów akcji zajęła sięagencja Grey London, a produkcją - firma Hungry Man.
W nowym spocie reklamowym Toshiby zastosowano znany z filmu'Matrix' efekt specjalny polegający na filmowaniu z kameryobracającej się o 360 stopni postaci poruszających się w zwolnionymtempie. W reklamie koncernu RTV dodano do tego zapętlenie krótkichsekwencji ruchów wykonywanych przez 10 osób, z których np. jednawylewa farbę z puszki, inna balansuje na krześle, a dwie kolejneupadają przed siebie na ręce. Całość uzupełniają dwie piłkiodbijające się od podłogi.
Do nakręcenia spotu nazwanego 'Rzeźbienie czasu' użyto 200kamer, z których każda filmowała po kolei poszczególne osoby, auzyskane w ten sposób ujęcie cyfrowo ze sobą połączono. Efekt,którego osiągnięcie zajęło studiu producenckiemu Hungry Man 336godzin pracy, ma pokazywać możliwości technologiczne urządzeńToshiby wchodzących w skład zestawu kina domowego.
Dołącz do dyskusji: Toshiba reklamuje się w stylu "Matrixa" (wideo)