SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Totalmoney.pl z kampanią inspirowaną popularnym memem internetowym

Wystartowała telewizyjna kampania reklamowa, promująca porównywarkę finansową Totalmoney.pl (należącą do WP Holding). Inspiracją do stworzenia kreacji stał się popularny mem, na którym mężczyzna ogląda się za kobietą. Akcję przygotowały Dziadek do orzechów oraz Muchas Gracias.

Kampania kierowana jest do klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani szeroko rozumianymi usługami finansowymi.  

Kreacja reklamowa przedstawia sytuację znaną z popularnego mema internetowego „distracted boyfriend”, w którym to młody, spacerujący ze swoją partnerką mężczyzna, ogląda się za inną kobietą, która idzie w przeciwnym kierunku. Spotyka się to oczywiście z uzasadnionym oburzeniem jego drugiej połówki.

Autorzy spotu chcieli przewrotnie zobrazować relacje klienta z bankiem i korzyści, które płyną z porównywania wielu ofert, zanim podejmie się ostateczną decyzję.

- W życiu prywatnym zdecydowanie bardziej opłaca się stałość w uczuciach, jednak jeżeli chodzi o wybór kredytu, polecamy rozglądać się za lepszą okazją. W jednym miejscu zebraliśmy wiele ofert topowych banków, dzięki czemu nasi użytkownicy już w 5 minut mogą wybrać najkorzystniejszą dla siebie opcję i zaoszczędzić - od kilku, do kilkunastu tysięcy złotych na kredycie - wyjaśnia Bartosz Grabowski, dyrektor marketingu Totalmoney.pl.

15-sekundowy spot będzie emitowany we wszystkich kanałach stacji TVN i Polsat oraz na antenach TVP 1, TVP 2 oraz TVP Sport. Użytkownicy YouTube będą mogli zobaczyć dodatkowo 30-sekundową wersję reklamy.

Spot został zrealizowany przez agencję reklamową Dziadek do orzechów, na podstawie scenariusza Roksany Wantulok. Reżyserem reklamy była Anna Bajorek, autorem zdjęć Filip Załuska. Za produkcję odpowiedzialna była krakowska firma Muchas Gracias. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Totalmoney.pl.

Totalmoney.pl od 2016 roku należy do WP Holding.

Wirtualna Polska to holding spółek mediowych oraz e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego WP, prowadzi również specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak money.pl, WP Sportowe Fakty czy WP abc Zdrowie. W trzech kwartałach 2019 r. Wirtualna Polska Holding zanotowała wzrost przychodów sprzedażowych o 31,8 proc. do 519 mln zł oraz 44,27 mln zł zysku netto (wobec 49,4 mln zł rok wcześniej).

Dołącz do dyskusji: Totalmoney.pl z kampanią inspirowaną popularnym memem internetowym

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nick
Inspirowana memem. Buhahahaha. To się nazywa plagiat, albo potocznie - zrzynka. Efekt braku pomysłu, polotu, itp
odpowiedź
User
Bbb
Obrzydliwa poniżajaca kobiety reklama
odpowiedź