Turniej Czterech Skoczni: 1,8 mln złotych wpływów reklamowych
Transmisje z Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2010/2011 przyciągnęły do TVP średnio 4,65 mln widzów.
To więcej niż przed rokiem kiedy te zawody w skokach narciarskich oglądało przyciągnęły 4,5 mln osób. Udział w rynku Turnieju wyniósł 37,71 proc. w grupie 4+ oraz 33,75 proc. w grupie 16-49. W sezonie 2009/2010 udziały konkursu wyniosły odpowiednio 33,42 proc. i 29,39 proc.
Data | AMR | SHR % | SHR (16-49) |
29-12-2010 | 4793777 | 38,72% | 36,58% |
1-01-2011 | 4778619 | 34,28% | 30,17% |
3-01-2011 | 3147105 | 40,26% | 33,75% |
6-01-2011 | 5842761 | 38,02% | 34,20% |
średnio | 4655313 | 37,71% | 33,75% |
rok temu | 4495414 | 33,42% | 29,39% |
Jedynka podczas Turnieju była zdecydowanym liderem pasma. Druga pozycja z 1,65 mln widzów i 13,27 proc. udziału przypadła TVN.
stacja | AMR | SHR % |
TVP1 | 4655313 | 37,71% |
TVN | 1650986 | 13,27% |
TVP2 | 1453154 | 11,68% |
POLSAT | 1123967 | 9,03% |
Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement zawody chętniej oglądali mężczyźni, mieszkańcy wsi oraz osoby powyżej 60 roku życia.
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 54,77% | 114 |
Kobiety | 45,23% | 87 | |
Wiek | 4-9 | 1,37% | 23 |
10-15 | 2,79% | 41 | |
16 - 19 | 1,97% | 35 | |
20 - 24 | 3,44% | 43 | |
25 - 29 | 3,97% | 45 | |
30 - 34 | 6,11% | 74 | |
35 - 39 | 5,99% | 82 | |
40 - 44 | 6,05% | 94 | |
45 - 49 | 8,33% | 120 | |
50 - 54 | 10,97% | 135 | |
55 - 59 | 13,30% | 172 | |
60+ | 35,71% | 179 | |
Wlk. miasta | Wieś | 43,86% | 112 |
< 50 tys. | 22,44% | 93 | |
50-100 tys. | 8,92% | 104 | |
100-200 tys. | 7,39% | 92 | |
200 -500 tys. | 8,39% | 91 | |
>500 tys. | 9,00% | 82 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 55,19% | 122 |
Średnie | 29,40% | 99 | |
Wyższe | 11,25% | 91 | |
Inne | 4,16% | 33 |
Wpływy reklamowe TVP przy Turnieju Czterech Skoczni 2010/2011 wyniosły niemal 1,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Turnieju Czterech Skoczni wygrał Austriak Thomas Morgenstern, Adam Małysz zajął szóstą pozycję.
Dołącz do dyskusji: Turniej Czterech Skoczni: 1,8 mln złotych wpływów reklamowych
@_michal
ile Tusk Vision Network placi ci za wypisywanie takich glupot...??