SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

Najpopularniejszym kanałem muzyczno-młodzieżowym była w marcu br. Viva, najwięcej ponownie straciło MTV, a liderem wzrostu była radiowa Czwórka. W zestawieniu zadebiutował kanał TV.Disco, który ma jednak na starcie zdecydowanie niższą oglądalność od Polo TV.

Viva Polska pozostaje na czele zestawienia, ale co miesiąc notuje spadki widowni. Nie inaczej było w marcu br., gdy udział tej telewizji spadł o 18,6 proc. i wyniósł 0,44 proc. Na drugim miejscu utrzymał się 4fun.tv, którego wynik zmalał o 10,9 proc. do 0,27 proc. Trzecia była Eska TV. Jej udział wzrósł aż o 137,2 proc., co zapewniło temu kanałowi awans z pozycji czwartej i osiągnięcie udziału na poziomie 0,20 proc.

Największy spadek w marcu br. zanotował kanał MTV Polska. Jego udział zmniejszył się niemal o połowę i wyniósł 0,13 proc. Stacja ta spadła z miejsca trzeciego na piąte. Najwięcej w zestawieniu zyskała niszowa telewizja Czwórka Polskie Radio, zajmująca ostatnią lokatę. Jej udział wzrósł cztery razy, ale i tak pozostał na bardzo niskim poziomie (0,01 proc.).

W marcu br. po raz pierwszy pomiarem telemetrycznym został objęty kanał TV.Disco z muzyką dance i disco polo. Zadebiutował on w rankingu na miejscu szóstym z wynikiem ma poziomie 0,04 proc. To pięć razy mniejszy udział od tego notowanego przez konkurencyjne Polo TV, które znalazło się na pozycji czwartej i miało 0,20 proc. udziału. Co ciekawe, zasięg techniczny Polo TV w zeszłym miesiącu wynosił 25,2 proc., a TV.Disco - 22,2 proc.

marzecwszyscy 4+
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska35 1750,54327 8500,442
4fun.tv19 6270,30317 0230,270
Eska TV5 5980,08612 8830,204
Polo TV--12 2690,195
MTV Polska15 4320,2387 9080,125
TV.DISCO--2 7140,043
VH1 Europe--1 9350,031
Rebel.tv7090,0111 0450,017
Kino Polska Muzyka--9550,015
Czworka Polskie Radio1030,0024910,008


W grupie widzów w wieku 13-29 lat
, trzy pierwsze miejsca były takie same. Liderem była Viva Polska (1,18 proc. udziału, spadek o 20,1 proc.), na drugiej pozycji uplasowała się telewizja 4fun.tv (0,9 proc., + 4 proc.), a trzecia była Eska TV (0,66 proc., + 214,8 proc.).

Wśród młodych widzów największy spadek także zanotował kanał MTV Polska (- 52,8 proc.), a najwięcej zyskała również Czwórka (+ 266,7 proc.). udział Polo TV w tej grupie wyniósł 0,36 proc., a TV.Disco - 0,08 proc.

marzecwszyscy 13-29
20112012
StacjaAMRSHR %AMR SHR % 
VIVA Polska14 1601,47210 8251,176
4fun.tv8 3250,8668 2930,901
Eska TV2 0150,2096 0520,658
MTV Polska7 9040,8223 5730,388
Polo TV--3 2870,357
TV.DISCO--7550,082
VH1 Europe--6930,075
Rebel.tv3020,0312000,022
Czworka Polskie Radio310,003970,011
Kino Polska Muzyka--340,004


W dziesiątce najchętniej oglądanych programów w kanałach muzycznych i młodzieżowych w marcu br. najwięcej pozycji (siedem) umieściła Viva Polska. Nadawany na jej antenie program “100% Viva” zajął też miejsce pierwsze z oglądalnością na poziomie 137 tys. widzów.

Raport top programówwszyscy 4+
ProgramStacjaAMRSHR %
100% VIVAVIVA Polska136 9220,91
WEEKEND Z JANKESEMEska TV125 5342,46
VIVA MJUZIK KLIIIZ SUPER STARVIVA Polska124 7100,74
HIT ME /PROG.MUZ.POL./4fun.tv124 2060,93
VIVA FAN NUMBER 1 /PROG.ROZR.POL./VIVA Polska123 0181,13
LOWY KROLA DISCOVIVA Polska121 8751,38
DISCO PONAD WSZYSTKOVIVA Polska119 6801,34
WEEK TOP 10VIVA Polska112 9090,95
NEWS /PROG.MUZ.INFO.POL./4fun.tv111 3741,16
O CO KAMAN? /PROG. MUZ. POL./VIVA Polska104 7220,81


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia. 

Dołącz do dyskusji: TV.Disco ma cztery razy mniej widzów niż Polo TV, najwięcej traci MTV

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Nocny Marek
Niestety tego się nie da oglądać... nawet teraz!
odpowiedź
User
Hoho
4 ostatnie stacje są najlepsze, zwłaszcza Kino Polska Muzyka. No ale masowo telewizję oglądają małolaty, a wiadomo, że to grupa docelowa tych pierwszych stacji. Dobre są też MTV Rocks, Mezzo.
odpowiedź
User
gfrsd
LOWY KROLA DISCO - ten prgram mówi wszystko o kanale, jego widzach i producentach. Gówno.
odpowiedź