TVN optymistycznie patrzy na rynek reklamy w 2015 roku
Markus Tellenbach, prezes Grupy TVN, podkreśla, że TVN z optymizmem patrzy na rynek reklamy telewizyjnej w 2015 roku. Spółka nie podaje jednak, jakie są jej szacunki dotyczące przychodów z reklamy w przyszłym roku.
- Na rynku widać, że popyt na reklamę jest silny. To pozwala nam z optymizmem patrzeć na perspektywy roku 2015. W tej chwili nie widzimy żadnych istotnych zagrożeń, które mogłyby negatywnie wpływać na rynek reklamy w przyszłym roku - mówił Tellenbach na czwartkowej konferencji.
W trzecim kwartale br. przychody reklamowe TVN wzrosły o 8,3 proc. względem analogicznego okresu ub.r. Z kolei w okresie od stycznia do września br. przychody te wykazały dynamikę na poziomie 4,9 proc. TVN podtrzymał w czwartek prognozę, że spodziewa się średniego jednocyfrowego wzrostu przychodów z reklamy w całym 2014 roku.
Prezes TVN podczas konferencji podkreślił, że wyniki z października i listopada br. potwierdzają te prognozy. Dodał jednak, że jest jeszcze za wcześnie, by podać szacunki dotyczące dynamiki przychodów reklamowych w 2015 roku.
Całkowite przychody Grupy TVN w pierwszych trzech kwartałach br. wyniosły 1,11 mld zł, a zysk netto - 143,4 mln zł (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: TVN optymistycznie patrzy na rynek reklamy w 2015 roku