TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną, 8TV w czołówce. W dół TVP Info, w górę TVP ABC (top 25)
W październiku br. na pozycję lidera oglądalności wśród kanałów tematycznych awansował TVN24, który wyprzedził TVP Info. 0,41 proc. udziału zanotowała nowa stacja 8TV. Top 25 stacji w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w październiku 2016 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,66 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 10,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców. W październiku 2015 roku stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,95 proc., po spadku o 16,43 proc.
Podium uzupełnia stacja TTV. Jej udział zwiększył się o 0,68 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,49 proc. Oczko niżej znalazł się kanał TVP Seriale z wynikiem w zeszłym miesiącu na poziomie 1,42 proc., po spadku o 3,40 proc.
Pierwszą piątkę zestawienia zamyka stacja TVP ABC, która awansowała z 10. lokaty (1,16 proc.; wzrost o 68,12 proc. - największy w top 10).
W czołowej dziesiątce zestawienia uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (1,07 proc.; spadek o 0,93 proc.), Stopklatka TV (1,01 proc.; wzrost o 21,69 proc.), TVP3 (0,93 proc.; - 9,71 proc.), TVP Rozrywka (0,92 proc.; - 12,38 proc.) i Polo TV (0,77 proc.; - 1,28 proc.).
Warto dodać, że 25. miejsce zajął nowy kanał 8TV, który nadaje od końca wrześnie br. Jego średni udział w październiku br. wyniósł 0,41 proc.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Dynamika |
|
październik 2015 |
październik 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
W proc. |
|
TVN24 |
3,32% |
3,66% |
10,24% |
TVP INFO |
3,53% |
2,95% |
-16,43% |
TTV |
1,48% |
1,49% |
0,68% |
TVP Seriale |
1,47% |
1,42% |
-3,40% |
TVP ABC |
0,69% |
1,16% |
68,12% |
Polsat News |
1,08% |
1,07% |
-0,93% |
Stopklatka |
0,83% |
1,01% |
21,69% |
TVP3 |
1,03% |
0,93% |
-9,71% |
TVP Rozrywka |
1,05% |
0,92% |
-12,38% |
Polo TV |
0,78% |
0,77% |
-1,28% |
ATM Rozrywka |
0,68% |
0,77% |
13,24% |
Fokus TV |
0,66% |
0,75% |
13,64% |
TVN Style |
0,66% |
0,72% |
9,09% |
Nickelodeon |
0,70% |
0,71% |
1,43% |
TVN Turbo |
0,43% |
0,56% |
30,23% |
TVP Historia |
0,67% |
0,55% |
-17,91% |
Discovery Channel |
0,50% |
0,54% |
8,00% |
Polsat Play |
0,45% |
0,53% |
17,78% |
Polsat Film |
0,44% |
0,49% |
11,36% |
AXN |
0,62% |
0,48% |
-22,58% |
Polsat Sport |
0,77% |
0,48% |
-37,66% |
Disney Junior |
0,40% |
0,45% |
12,50% |
Polsat Sport News |
0,60% |
0,44% |
-26,67% |
Polsat Cafe |
0,35% |
0,43% |
22,86% |
8TV |
- |
0,41% |
- |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w październiku 2016 roku na pierwszym miejscu również znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do października 2015 roku zmniejszył się tutaj o 22,18 proc. i wyniósł 2 proc.
Drugą lokatę zajęła stacja TTV (1,89 proc.; wzrost o 8,62 proc.), a podium uzupełniają TVP Seriale (1,54 proc.; w dół o 9,94 proc.).
Największym wzrostem w czołowej dziesiątce rankingu, wynoszącym 72,31 proc. do 1,12 proc., też pochwalić się mogło TVP ABC. Największy spadek w tym ujęciu w top 10 odnotowało TVP Info - o 37,34 proc. do 0,99 proc.
W tym ujęciu 8TV z udziałem na poziomie 0,70 proc., zajęła 17. miejsce.
Stacja |
Wszyscy 16-49 |
Dynamika |
|
październik 2015 |
październik 2016 |
||
SHR % |
SHR % |
W proc. |
|
TVN24 |
2,57% |
2,00% |
-22,18% |
TTV |
1,74% |
1,89% |
8,62% |
TVP Seriale |
1,71% |
1,54% |
-9,94% |
Polo TV |
1,20% |
1,23% |
2,50% |
TVP ABC |
0,65% |
1,12% |
72,31% |
Stopklatka |
0,91% |
1,09% |
19,78% |
TVN Style |
0,85% |
1,02% |
20,00% |
TVP INFO |
1,58% |
0,99% |
-37,34% |
TVN Turbo |
0,65% |
0,92% |
41,54% |
ATM Rozrywka |
0,79% |
0,90% |
13,92% |
Fokus TV |
0,78% |
0,82% |
5,13% |
Comedy Central |
0,68% |
0,79% |
16,18% |
Discovery Channel |
0,58% |
0,75% |
29,31% |
Polsat News |
0,83% |
0,71% |
-14,46% |
Polsat Film |
0,68% |
0,71% |
4,41% |
TVP Rozrywka |
1,04% |
0,70% |
-32,69% |
8TV |
- |
0,70% |
- |
Polsat Play |
0,58% |
0,63% |
8,62% |
Disney Junior |
0,50% |
0,55% |
10,00% |
TVP3 |
0,57% |
0,54% |
-5,26% |
AXN |
0,66% |
0,51% |
-22,73% |
TVP Historia |
0,59% |
0,49% |
-16,95% |
TVN Fabula |
0,16% |
0,48% |
200,00% |
Nickelodeon |
0,49% |
0,47% |
-4,08% |
FOX |
0,29% |
0,46% |
58,62% |
Dołącz do dyskusji: TVN24 najchętniej oglądaną stacją tematyczną, 8TV w czołówce. W dół TVP Info, w górę TVP ABC (top 25)
TVN24 = zalew lewactwa i KODziarstwa.
I tyle w temacie.
Utrata w ciągu roku co czwartego widza grupy komercyjnej bez jakichkolwiek zysków w innych grupach w normalnym świecie byłaby powodem restrukturyzacji kanału i wywalenia zarządu.
A jeszcze niedawno przeczyłeś, że najchętniej oglądana;)
Jeszcze kilka miesięcy dobrej zmiany i stwierdzisz, że TVN24 jest najlepszym źródłem wiedzy, a obecny rząd to w sumie można wymienić;)