TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"
W grudniowym cenniku reklamowym opublikowanym przez biuro reklamy Telewizji Polskiej najwyżej wyceniono spoty przy serialu “M jak miłość”. Ponad 100 tys. zł trzeba też zapłacić za reklamy przy “Barwach szczęściach”, transmisji z Pucharu świata w skokach narciarskich czy koncercie sylwestrowym.
Na 162,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy serialu “M jak miłość” w TVP2. Niespełna 50 tys. zł mniej (114,1 tys. zł) kosztuje spot przy serialu “Barwy szczęścia”, a 108,7 tys. zł - przy serialu “Na sygnale” w TVP2.
Stawki przy pozostałych serialach i produkcjach TVP2 są sporo niższe. Przy “Na dobre i na złe” reklamodawcy za półminutową reklamę zapłacą 93,2 tys. zł.
Ale już w obecność w bloku reklamowym przy sylwestrowym koncercie trzeba zapłacić całkiem sporo, bo 119,8 tys. zł za jeden spot.
W sobotni wieczór 14 grudnia TVP2 pokaże program “Kabaret łączy pokolenia” - tutaj reklama kosztuje 45,8 tys. zł. Z kolei w wigilijny wieczór emitowany będzie koncert “Nasze święta - Andrzej Piaseczny, Kacper Dwornica” - spot przy nim wyceniono na 32,6 tys. zł.
W TVP1 najwyższe stawki reklamowe obowiązują za spoty przy transmisji z Pucharu Świata w skokach narciarskich w Wiśle, które odbędą się 6 grudnia. Marketerzy zainteresowani emisją reklamy przy nich muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 110,5 tys. zł. Nieznacznie mniej, bo 109,2 tys. zł trzeba zapłacić za spot przy emitowanym w niedzielne wieczory programie “Rolnik szuka żony”.
Zobacz też: Ruszyła sprzedaż spotów do akcji “Reklama Dzieciom”
W TVP1 najdroższe spoty przy skokach
Najdroższy spot przy programie informacyjnym “19.30” kosztuje 89,6 tys. zł (emisja w sobotni wieczór). Stawka dla emisji w dni robocze wynosi 58,1 tys. zł, a dla emisji w niedziele - 58,6 tys. zł.
Spot przy serwisie sportowym kosztuje: 84,5 tys. zł w niedzielny wieczór, 73,9 tys. zł w soboty i 64,3 tys. zł w dni powszednie. Cena reklamy przy prognozie pogody wynosi odpowiednio: 77,6 tys. zł, 59,4 tys. zł i 59,4 tys. zł. Najdroższą reklamę przy emitowanym zaraz po serwisie informacyjnym “Pytaniu dnia” wyceniono na 64,8 tys. zł.
Spośród seriali na antenie TVP1 najdroższą reklamowo pozycją jest emitowana w niedzielne wieczory produkcja “Gra z cieniem” - spot przy nim kosztuje 85,2 tys. zł. Za reklamę przy “Ojcu Mateuszu” trzeba zapłacić 41,1 tys. zł, a przy “Komisarzu Alexie” - 20,2 tys. zł.
11 grudnia TVP1 pokaże mecz Ligi Mistrzów - za spot trzeba wówczas zapłacić 69 tys. zł.
Dołącz do dyskusji: TVP podaje ceny reklam. Najdrożej przy "M jak miłość"