SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP Info i TVN 24 tracą widzów, Superstacja i TV Biznes ich zyskują

W kwietniu podobnie jak w poprzednich miesiącach TVP Info i TVN 24straciły widzów, zarówno w ujęciu rocznym, jak i miesięcznym, aleoglądalność bardziej spadła tej pierwszej stacji. "Rok do roku"zyskały Superstacja oraz TV Biznes, która miała prawie dwa razywięcej widzów niż TVN CNBC Biznes.

W zeszłym miesiącu TVP Info oglądało średnio 227 tys. widzówprzy udziale wynoszącym 4 proc., zaś TVN 24 przyciągała przedekrany przeciętnie 143 tys. osób, a jej udział wyniósł 2,53 proc.Oznacza to, że w porównaniu z kwietniem 2007 roku kanałinformacyjny TVP stracił 14,93 proc. swoich widzów (40 tys.), astacji newsowej Grupy TVN ubyło 1,08 proc. widowni (1,6 tys.) przyjednoczesnym minimalnym wzroście jej udziału w rynku (o 0,06 pkt.proc.) - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.


Wszyscy4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP Info/TVP 3Marzec2008236 6083,71%

Kwiecień2007266 7144,54%

Kwiecień2008226 9004,00%
TVN 24Marzec2008160 0522,51%

Kwiecień2007144 9582,47%

Kwiecień2008143 3992,53%


Spadki udziałów obu stacji nastąpiły za to w grupiekablowo-satelitarnej. W kwietniu br. TVP Info miała tutaj 3,00proc. udziału, a TVN 24 - 4,32 proc. Rok wcześniej było toodpowiednio: 3,67 proc. i 4,56 proc.



Kabel/
satelita

StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVP Info/TVP 3Marzec200898 5592,66%

Kwiecień2007116 6883,67%

Kwiecień200899 4323,00%
TVN 24Marzec2008160 0524,31%

Kwiecień2007144 9584,56%

Kwiecień2008143 3994,32%


TV Biznes miała w zeszłym miesiącu średnio prawie 2,2 tys. widzów,czyli dwa razy więcej niż w analogicznym miesiącu zeszłego roku,choć straciła nieco oglądalności w stosunku do marca 2008 roku.Natomiast kanał TVN CNBC Biznes cieszył się mniejszą popularnościąniż jego rywal z Grupy Polsatu - w kwietniu br. stacja taprzyciągała przeciętnie 1,5 tys. oglądających.

Wszyscy4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVN CNBC BiznesKwiecień20081 4720,03%
TV BiznesMarzec20082 6990,04%

Kwiecień20071 0660,02%

Kwiecień20082 1790,04%



Kabel/
satelita

StacjaMiesiącRokAMRSHR %
TVN CNBC BiznesKwiecień20081 4720,04%
TV BiznesMarzec20082 6990,07%

Kwiecień20071 0660,03%

Kwiecień20082 1790,07%

Największy, bo ponaddwukrotny wzrost średniej oglądalności iudziału w rynku odnotowała Superstacja. W kwietniu 2007 rokuoglądało ją średnio 6,3 tys. widzów, rok później było to już 14,2tys. osób. Wzrost widowni tego kanału nastąpił też w stosunku domarca br. - w tym przypadku o 1,5 tys. widzów.


Wszyscy4+
StacjaMiesiącRokAMRSHR %
SuperstacjaMarzec200812 7130,20%

Kwiecień20076 2720,11%

Kwiecień200814 2240,25%



Kabel/
satelita

StacjaMiesiącRokAMRSHR %
SuperstacjaMarzec200812 7130,34%

Kwiecień20076 2720,20%

Kwiecień200814 2240,43%


Na czele najpopularniejszych programów TVP Info w kwietniu br.znalazła się audycja "Śladami świętości Jana Pawła II" i programylokalne, w TVN 24 najchętniej oglądano "Szkło kontaktowe" i "24Godziny", zaś w Superstacji - "News dnia" i "Dziennik".

TVP INFO/TVP3
Wszyscy4+
ProgramDataAMRSHR %
SLADAMI SWIETOSCIJANA PAWLA II /PROG.INFO/02-04-20081 327 5809,01%
PASMA LOKALNE -PROGRAMY LOKALNE02-04-20081 121 9498,20%
TVP INFO - SERWISINFORMACYJNY09-04-2008942 1696,26%
TELEKURIER14-04-2008913 8776,16%
MINELA DWUDZIESTA/PROG.PUBL./02-04-2008893 0625,91%
ROZMOWA ZPREZYDENTEM RP LECHEM KACZYNSKIM02-04-2008817 3315,44%
HISTORIA PONTYFIKATU/FILM DOK.POL./02-04-2008645 4515,04%
TELEWIZJA OBJAZDOWA/MAG.DOK.POL/20-04-2008603 4886,50%
TRANSMISJA NA ZYWO/FILM KOM. N.ZEL./13-04-2008556 8096,14%
II LIGA POLSKA /MECZPILKI NOZNEJ/13-04-2008536 1635,08%
TELEPLOTKI/MAG.KUL./06-04-2008535 8495,66%
SWIATOWIEC/MAG.TURYST./27-04-2008530 4148,17%
TVP INFO - BIZNES/SERWIS EKONOMICZNY/19-04-2008519 4776,76%
STUDIO WSCHOD/PROG.PUBL./19-04-2008510 1635,20%
TRANSMISJA OBRADSEJMU01-04-2008502 0328,75%

TVN 24
Wszyscy4+
ProgramDataAMRSHR %
SZKLO KONTAKTOWE/PROG. PUBL. POL./01-04-2008571 7785,24%
24 GODZINY/MAG.INFO.POL./10-04-2008568 8514,14%
KROPKA NAD I/PROG.PUB./10-04-2008457 3773,24%
TRANSMISJA OBRADSEJMU01-04-2008452 5478,01%
POLSKA I SWIAT/MAG.INF.POL/09-04-2008409 1282,69%
SERWISINFORMACYJNY10-04-2008366 8084,66%
KONFERENCJA PRASOWA/RELACJA/08-04-2008348 3658,03%
KAWA NA LAWE
/PROG.PUBL./
20-04-2008318 8493,44%
DZIEN PO DNIU /MAG.INFO. POL./24-04-2008291 5413,90%
PROSTO ZPOLSKI
/PROG. INFO./
05-04-2008283 5363,17%
LOZA PRASOWA
/PROG.PUBLIC.POL./
13-04-2008281 3203,15%
GOSC PORANNY/PROG.PUBL.POL./08-04-2008280 2046,20%
SKANERPOLITYCZNY
/PROG.PUBLIC.POL./
01-04-2008277 4982,62%
PRZEGLAD PRASY01-04-2008273 6178,36%
SPORT /SERWISSPORT./05-04-2008270 6446,53%


Superstacja
Wszyscy4+
ProgramDataAMRSHR %
NEWS DNIA
/PROG. PUBLIC./
08-04-200889 8551,01%
DZIENNIK /PROG.INFO./18-04-200885 8810,63%
SPORT /SERWIS SPORT./14-04-200881 4402,81%
REZONANS
/PROG.PUBLICYST.POL./
29-04-200872 3140,57%
PUSZKA PARADOWSKIEJ
/PROG.PUBL./
13-04-200857 1990,58%
DO ELIZY
/PROG.PUBLICYST.POL./
28-04-200856 0760,37%
KONFERENCJA PRASOWA /RELACJA/08-04-200854 4681,29%
FINAL DNIA /SERWIS INFORMACYJNY/01-04-200851 0010,32%
W PUNKT
/PROG.PUBLICYST.POL./
01-04-200847 2230,33%
SALON POLITYCZNY /PROG.PUBL./13-04-200846 7480,50%
DZIEN DOBRY POLSKO /PROG PUBL./18-04-200845 6421,11%
SUPER STUDIO
/PROG.PUBLICYST.POL./
07-04-200843 8510,39%
PROMO20-04-200840 5640,94%
SRODA WEDLUG...
/PROG.PUBL.POL./
23-04-200840 2710,42%
TEA TIME
/PROG.PUBLICYST.POL./
17-04-200840 1100,59%

Dołącz do dyskusji: TVP Info i TVN 24 tracą widzów, Superstacja i TV Biznes ich zyskują

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl