TVP Info na czele kanałów tematycznych
W marcu 2015 roku na pozycji lidera oglądalności wśród stacji tematycznych znalazło się TVP Info, zaś wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był TVN24. Top 25 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Z drugiego na pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji tematycznych w marcu 2015 roku awansowało TVP Info, którego udział wyniósł 2,99 proc. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększył się on o 4,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych dzięki uprzejmości jednego z nadawców.
Na drugą lokatę z pierwszej spadł TVN24. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 2,83 proc., po spadku o 8,12 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się stacja TVP Seriale. Jej udział zmniejszył się o 3,73 proc. i w analizowanym okresie wyniósł 1,29 proc.
Czwarte miejsce przypadło nadającej w naziemnej telewizji cyfrowej stacji TTV z wynikiem w marcu br. na poziomie 1,23 proc., po wzroście o 0,82 proc. Pierwszą piątkę zestawienia zamyka TVP Regionalna (0,99 proc.; wzrost o 2,06 proc.).
W pierwszej dziesiątce uplasowały się jeszcze takie kanały jak: Polsat News (0,96 proc.; w dół o 25 proc.), TVP Rozrywka (0,93 proc.; + 16,25 proc.), TVP ABC (0,82 proc.; + 5,13 proc.), Stopklatka TV (0,79 proc.; + 41,07 proc.) i Nickelodeon (0,75 proc.; + 25 proc.).
Lp. | Stacja | Wszyscy 4+ | |
marzec 2014 | marzec 2015 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVP INFO | 2,86% | 2,99% |
2 | TVN24 | 3,08% | 2,83% |
3 | TVP Seriale | 1,34% | 1,29% |
4 | TTV | 1,22% | 1,23% |
5 | TVP Regionalna | 0,97% | 0,99% |
6 | Polsat News | 1,28% | 0,96% |
7 | TVP Rozrywka | 0,80% | 0,93% |
8 | TVP ABC | 0,78% | 0,82% |
9 | Stopklatka | 0,56% | 0,79% |
10 | Nickelodeon | 0,60% | 0,75% |
11 | Polo TV | 0,80% | 0,75% |
12 | TVN Style | 0,64% | 0,68% |
13 | Fokus TV | - | 0,65% |
14 | TVP Historia | 0,56% | 0,64% |
15 | Disney Junior | 0,42% | 0,62% |
16 | ATM Rozrywka | 0,80% | 0,61% |
17 | Polsat Sport | 0,49% | 0,61% |
18 | Cartoon Network | 0,51% | 0,58% |
19 | Eska TV | 0,52% | 0,57% |
20 | AXN | 0,55% | 0,57% |
21 | Polsat Play | 0,49% | 0,54% |
22 | Discovery | 0,79% | 0,53% |
23 | Eurosport | 0,58% | 0,49% |
24 | TVN Turbo | 0,45% | 0,49% |
25 | TVS | 0,37% | 0,45% |
W grupie 16-49, czyli docelowej dla nadawców komercyjnych, w marcu 2015 roku na pierwszym miejscu znalazł się kanał TVN24, którego udział w porównaniu do marca 2014 roku zmniejszył się o 10,89 proc. i wyniósł 2,29 proc.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował kanał TTV (1,43 proc.; wzrost o 7,52 proc.). Natomiast na trzecia pozycję spadły TVP Seriale (1,31 proc.; w dół o 13,82 proc.).
TVP Info w tej grupie awansowało z piątego na czwarte miejsce z wynikiem na poziomie 1,23 proc. (wzrost o 11,82 proc.).
Lp. | Stacja | Wszyscy 16-49 | |
marzec 2014 | marzec 2015 | ||
SHR % | SHR % | ||
1 | TVN24 | 2,57% | 2,29% |
2 | TTV | 1,33% | 1,43% |
3 | TVP Seriale | 1,52% | 1,31% |
4 | TVP INFO | 1,10% | 1,23% |
5 | Polo TV | 1,20% | 1,16% |
6 | Eska TV | 0,95% | 1,04% |
7 | TVN Style | 0,88% | 0,97% |
8 | TVP Rozrywka | 0,79% | 0,85% |
9 | Stopklatka | 0,25% | 0,82% |
10 | Polsat News | 1,07% | 0,76% |
11 | TVN Turbo | 0,70% | 0,74% |
12 | TVP ABC | 0,67% | 0,70% |
13 | Discovery | 1,13% | 0,69% |
14 | ATM Rozrywka | 0,80% | 0,67% |
15 | Polsat Film | 0,54% | 0,66% |
16 | Disney Junior | 0,50% | 0,64% |
17 | Fokus TV | - | 0,64% |
18 | Polsat Play | 0,63% | 0,62% |
19 | TVP Historia | 0,49% | 0,59% |
20 | National Geographic | 0,56% | 0,59% |
21 | AXN | 0,64% | 0,58% |
22 | Nickelodeon | 0,52% | 0,58% |
23 | TLC | 0,41% | 0,57% |
24 | TVP Regionalna | 0,47% | 0,56% |
25 | Comedy Central | 0,62% | 0,55% |
Dołącz do dyskusji: TVP Info na czele kanałów tematycznych
Swietny kanał i mozna oglądac go równiez w internecie i aplikacjiw telefonie.
TVP Wrocław jest rewelacyjna. Gratulacje dl aredakcji serwisu informacyjnego regionów Fakty TVP Wrocław za 25 lat :)
"...TVP Regionalna (0,99 proc.; wzrost o 2,06 proc.)."