TVP wybrała 4P Research Mix
Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczącesponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.
4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brałrównież TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiejbadania telemetryczne.
Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacjimarketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści izagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystujeproduct placement, a także dla programu, w którym jest stosowanyoraz dla widzów stykających się z takim przekazem.
Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, któreodbędą się w drugiej połowie lipca br.
Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP:"SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jakmiłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie iwyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej narodzinę.
Dołącz do dyskusji: TVP wybrała 4P Research Mix