Twist Bakomy reklamowany nie do tańczenia, tylko picia (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa jogurtów Twist marki Bakoma. Akcję, obejmującą telewizję i internet, przygotowały i realizują firmy Opus B, Tyrka Studio i Universal McCann.
Reklamy jogurtów Twist Bakomy pokazują, że nie każdy powinien tańczyć twista, za to każdy powinien spróbować tych produktów. Taki żartobliwy, niestandardowy koncept komunikacyjny ma wyróżnić markę z otoczenia konkurencyjnego oraz odmłodzić i zdynamizować jej wizerunek.
Akcja reklamowa - zaplanowana do końca sierpnia - obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, kanały tematyczne z oferty TVP, TVN, Polsatu i Atmediów), a także internet. Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Opus B, spot wyprodukowało Tyrka Studio, a wyreżyserował Bartek Cierlica. Media zaplanował i kupił dom mediowy Universal McCann.
Dołącz do dyskusji: Twist Bakomy reklamowany nie do tańczenia, tylko picia (wideo)