SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w listopadzie2008 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największyspadek sprzedaży zanotowała "Dziewczyna" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem "Twista" w listopadzie 2008 r. wyniosła 151 711egz. i była o 25 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu ubiegłegoroku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasyopracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Fun Club", który wlistopadzie sprzedał się w  ilości 124 088 egz. (wzrost o 42proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Popcorn" ze sprzedażąogółem na poziomie 109 975 egz. (wzrost o 10 proc.)

listopad


2008

2007

ZKDPSprzedaż ogółem
Twist151711120 276
Fun Club12408887 728
Popcorn10997599 313
Dziewczyna89 515106 472
13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki78 01060 544


Porównując dane z listopada ur. do danych z poprzedniego miesiąca,widać, że wzrost sprzedaży odnotował tylko miesięcznik: "13 MagazynSzczęśliwej Nastolatki".

2008


listopad

październik

ZKDPSprzedażogółem
Twist151711195754
Fun Club124088131572
Popcorn109975120863
Dziewczyna89 51596 620
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki78 01068 937

Dołącz do dyskusji: 'Twist' liderem, duży spadek 'Dziewczyny'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl